خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان هرسین: عمليات اجرايي احداث پروژه در مدت بازه زماني ٥ ماهه به إتمام رسيده است و مقرر است انشاء الله در دهه مباركه فجر افتتاح شود.
کد خبر: ۸۹۷۸۷۰۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

امیر شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین گفت: آب شرب هرسين دو مشكل اساسي داشت و دارد اوّل اینکه ايجاد كدورت در فصل بهار در اثر بارندگي و در اثر زلزله و دوّم اینکه تك منبع بودن آب شرب شهر پنجاه هزار نفري و عدم وجود جايگزين آن در مواقع بروز بحران،

 

 وی افزود: در خصوص مشكل اوّل الحمداالله كار بزرگی انجام شده است، كه در حال حاضر در سطح كشور ركورد قابل توجهی محسوب مي گردد.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد: مطالعه، تأمين اعتبار از نيمه سال ٩٥ به طور مستمر از طرق مقتضي أعم از حاج حسن سليماني نماينده، استاندار، مديرعامل آبفاي استان و مجموعه مديريت شهرستان شروع شد و عمليات اجرايی احداث پروژه در مدت بازه زمانی ٥ ماهه به إتمام رسيده است.که مقرر است انشاءاالله در دهه فجر افتتاح شود.

 

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: بنده به عنوان رييس شورای هماهنگی مديريت بحران شهرستان، مكاتبات متعددی در خصوص ضرورت تأمين آب ميان مدت شهر با استاندار و نماينده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنين، مديران عامل آب منطقه ای و آبفای استان داشته ام.

 

وی در پایان افزود: در نهايت در سفر سه هفته پيش مدير عامل آبفای استان مهندس تخت شاهی، و تاكيد جناب حاج حسن سليمانی دستور لازم به معاونت مهندسی برای حفر سه حلقه چاه و اتصال خطوط به مخازن آب شرب شهر صادر گرديده است.

ارسال نظرات