امیر حسین سیف پور
با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز؛
آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب صبح امروز سه شنبه 3 بهمن ماه با حضور یوسف حسنی فرماندار شهرستان، حسین عراقی و مجتبی صفاری نطنزی از دفتر نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر، علی پیراینده شهردار نطنز، اعضای شورای اسلامی شهر، علی مشربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از مسئولین شهرستانی در پاساژ شهرداری نطنز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۶۶۷
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب با حضور یوسف حسنی فرماندار شهرستان، حسین عراقی و مجتبی صفاری نطنزی از دفتر نماینده شهرستان نطنز و بخش قمصر، علی پیراینده شهردار نطنز، اعضای شورای اسلامی شهر، علی مشربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از مسئولین شهرستانی در پاساژ شهرداری نطنز برگزار شد.

علی پیراینده شهردار نطنز در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب اظهار داشت: کتاب، زبان انسانها را گویاتر، سخنان و بیان آنها را فصیح­تر، جان آنها را مسرورتر و سینه آنها را فراخ­تر می­کند و برای آنها در دیدگاه عامه مردم، مقام و بزرگی و نزد بزرگان و مسئولان، دوستی و احترام به ارمغان می­ آورد و به فرمایش حضرت علی(ع) کسی که به کتاب ها تسلی و آرامش یابد، هرگز آرامش خود را از دست نخواهد داد.

وی افزود: بمناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر نطنز نمایشگاه کتاب در پاساژ شهرداری نطنز واقع در خیابان امام خمینی را برپا کرد.

شهردار نطنز با اشاره به اهمیت کتاب در مسیر تکامل انسانها، تصریح کرد: در نمایشگاه کتاب 5000 عنوان کتاب با تخفیفات 50 درصدی به نمایش عموم گذاشته شده که شهروندان می توانند کتابهای مورد علاقه خود را تهیه نمایند.

وی با بیان اینکه هدیه کتاب به خانواده و دوستان از ارزشمندترین هدیه های معنوی است، اضافه کرد: در این نمایشگاه کتابهایی با موضوعات مختلفی از جمله مذهبی، تاریخی، ادبیات، روانشانسی، رمان، ورزشی، پرشکی،حقوقی، علمی و کودکانه وجود دارد.

پیراینده در پایان گفت: این نمایشگاه تا 10 اسفند ماه صبحها ساعت 9 الی 14 و عصرها ساعت 16 الی 21 پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی است.

ارسال نظرات