خبرهای داغ:
صبح امروز 75 دانش آموز پسر مدارس متوسطه شهرستان زیرکوه در قالب کاروان راهیان نور با دو دستگاه اتوبوس در میان بدرقه مسئولان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۷۸۶۶۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز 75 دانش آموز پسر مدارس متوسطه شهرستان زیرکوه در قالب کاروان راهیان نور با دو دستگاه اتوبوس در میان بدرقه مسئولان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان زیرکوه در حاشیه اعزام این دانش آموزان با بیان اینکه این اردو با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام در 8 سال جنگ با استکبار جهانی برگزار می شود، گفت: مراسم دعا و نیایش، روایت خاطرات و معارف دفاع مقدس، بازدید از مناطق مختلف عملیاتی در جنوب کشور و ادای احترام به شهدای والا مقام کشور از مهم ترین برنامه هایی است که در این اردو اجرا خواهد شد.

علی شاهی با اشاره به اینکه این کاروان به مدت 5 روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شود، خاطرنشان کرد: 15 مربی ، سرپرست و راوی کاروان راهیان نور زیرکوه را همراهی خواهند کرد.

گفتنی است این دانش‎آموزان پس از حضور در گلزار شهدای گمنام شهر حاجی‎آباد و قرائت فاتحه در میان بدرقه جمعی از مسؤولان به سرزمین‎های نور اعزام شدند .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها