خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تاکید کرد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اذعان کرد: اگر حضرت زینب(س) در صحنه کربلا حضور نداشتند یقینا نهضت و قیام اباعبدالله ابتر و ناتمام می ماند و پیام عاشورا به گوش جهانیان نمی رسید.
کد خبر: ۸۹۷۸۶۲۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در گفتوگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) درهمین خصوص و پیرامون ویژگی های برجسته این بانوی بزرگ اسلام اظهار کرد:همانگونه کهخ از نام مبارک ایشان هویداست، حضرت زینب(س) سبب زینت و زیبایی پدر بزرگوارشان حضرت علی(ع) هستند.
وی تبیین کرد: ایشان علاوه بر آنچه که بیان شد، زینت دین اسلام و ولایت نیز می باشند و بارها این زینت را بر همگان آشکار ساخته اند.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) فضائل و کمالات فراوانی داشته اند و از مهم ترین برجستگی های ایشان ولایت مداری و ایثار و فداکاری نسبت به امام عصر خود است.
معبودی همچنین ضمن بیان فضائل اخلاقی حضرت زینب(س) اضافه کرد: در کنار سایر ویژگی های این بانوی بزرگ، صبر و شجاعت شان بسیار مثال زدنی و همچنین موقعیت شناسی و دشمن شناسی مناسب ایشان کاملا صحیح واضح و مبرهن می باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) قزوین حضور حضرت زینب(س) در واقعه کربلا را بسیار تاثیرگذار دانست و عنوان کرد: اگر ایشان در صحنه کربلا حضور نداشتند یقینا نهضت و قیام اباعبدالله ابتر و ناتمام می ماند و پیام عاشورا به گوش جهانیان نمی رسید.
وی ضمن اشاره به نقش حضرت در پس از شهادت سیدالشهدا و یاران شان و در مسیرشان به شام و سپس مدینه یادآور شد: در کنار تمامی فضائل اخلاقی و شخصیتی این بزرگوار، پرستاری از امام سجاد(ع) نیز نقطه پر رنگی در زندگی ایشان است.
این مسئول در بخش پایانی تصریح کرد: بیماری حضرت زین العابدین در جریان کربلا مصلحت الهی بوده است که پس از این واقعه امامت حفظ شود و در این میان حضرت زینب(س) نقش بسزایی با پرستاری از این امام ایفا نمودند.
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها