خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) در شورای اداری شهرستان البرز:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: امروز یکی از وظایف اصلی و ذاتی مسئولان حفظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است و مسئولان در این راستا بایستی به نسبت جایگاه مسئولیتشان از این انقلاب دفاع کنند.
کد خبر: ۸۹۷۸۶۱۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، سرهنگ علیرضا حیدری در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه مسئولان بر سر سفره این انقلاب نشسته‌اند، اظهار کرد: اگر مسئولی بر مسند قدرت تکیه داده است به برکت این انقلاب است.
وی افزود: امروز یکی از وظایف اصلی و ذاتی مسئولان حفظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن است و مسئولان در این راستا بایستی به نسبت جایگاه مسئولیتشان از این انقلاب دفاع کنند.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا ع شهرستان البرز عنوان کرد: این نظام متعلق به تمام مردم بوده و به قشر یا ارکان خاصی تعلق ندارد و متعلق به همگان است که از این نظام و کشور دفاع کنند.
این مسئول اضافه کرد: اکثر کسانی که در اغتشاشات شرکت کرده بودند کسانی هستند که با دستاوردهای این نظام و انقلاب آشنایی ندارند.
سرهنگ حیدری تصریح کرد: مسئولان بایستی در برنامه‌های دهه فجر حضور فعال و جدی داشته تا مردم را به ویژه جوانان را با دستاوردهای این انقلاب آشنا کنند.
وی از شهرداری‌های شهرستان البرز درخواست کرد که فضا سازی های مناسب و فرح بخشی را برای ایام دهه فجر در نظر بگیرند.
3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها