حضور دونده سنندجی در رقابت های داخل سالن آسیا

میلاد سیار دونده شایسته سنندجی با مشخص شدن ترکیب نهایی تیم ملی ایران از سوی کادر فنی برای حضور در هشتمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا انتخاب شد .
کد خبر: ۸۹۷۸۶۰۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  نشست سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی با هدف بررسی و اعلام ترکیب تیم ملی کشورمان برای حضور در هشتمین دوره رقابت های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا پایان یافت .

در این جلسه بعد از بررسی، دو و میدانی کاران مواد مختلف در بخش مردان و زنان برای حضور موفق در رقابت های آسیایی که به میزبانی ایران برگزار می شود، مشخص و انتخاب شدند .

در ترکیب تیم ملی ایران، میلاد سیار دونده شایسته سنندجی و عضو تیم ملی کشورمان در ماده 60 متر بامانع برای شرکت در این مسابقات جای گرفته است .

سیار دونده کردستانی نشان طلای مسابقات بین المللی جام فجر در سال 93، مدال نقره رقابت های غرب آسیا امارات متحده عربی در سال 91، مدال طلا و نقره مسابقات دوومیدانی کازانف قزاقستان طی سال های 93 و 96 و نشان نقره رقابت‌های بین‌المللی ترکیه را در کارنامه ورزشی و آلبوم افتخارات خود دارد .

گفتنی است؛ هشتمین دوره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا طی روزهای 12 تا 14 بهمن ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات