۲۳۰ نفر از پسران دانش اموز قروه‌ای در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۸۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در مراسم بدرقه این دانش آموزان با بیان اینکه این اردو به مدت ۳ روز خواهد بود اظهار داشت: ۲۳۰ نفر از دانش اموزان پسر شهرستان قروه به مدت ۳ روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور بازدید می‌نمایند.

سعید شعبانی افزود: این دانش اموزان در طول این مدت از مناطق اروند، هویزه و شلمچه بازدید می‌کنند و مناطق عملیاتی توسط راویان برای انان معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه دانش اموزان از تمام مناطق شهرستان قروه به این اردو اعزام می‌شوند گفت: ۵ دستگاه اتوبوس از شهر‌های دزج، دلبران، سریش آباد و قروهبه مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه قروه با اشاره به اهداف برگزاری اردو‌های راهیان نور افزود: هدف از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور آشنایی با ایثارگری ها، جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و ارائه فرهنگ اصیل و ناب انقلاب به نسل امروز است.

شعبانی اردو‌های راهیان نور را فرصت مناسبی در جهت تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی دانش آموزان دانست و عنوان کرد: اردوی راهیان نور باعث می‌شود تا این عزیزان از نزدیک با آثار به جای مانده از دوران دفاع مقدس آشنا شده و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام را مشاهده کنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات