همزمان با گرامیداشت دهه فجر ندای الله‌اکبر از تمام مساجد و امامزادگان شاخص استان طنین‌انداز می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۸۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر گفت: در ۳۳ امامزاده شاخص و بیش از ۶۰ مسجد شاخص استان زنجان برنامه‌ها و سخنرانی‌های ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفر جنتی افزود: در مساجد ابهر و خدابنده برنامه گفتمان انقلاب اسلامی با حضور مبلغین برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ندای الله‌اکبر از تمام مساجد و امامزادگان شاخص استان طنین‌انداز می‌شود و همچنین  بسته‌های حمایتی در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد و رونمایی از ضریح جدید امامزاده هاشم و امامزاده عوف شهرستان طارم از برنامه‌های مهم این اداره کل در دهه فجر است.

وی از کلنگ زنی ساخت بَنای جدید برای امامزاده سید المرسل در روستای کله سیران بخش چورزق خبر داد و گفت: ایام‌الله دهه فجر بزرگ‌ترین رویداد انقلاب اسلامی است چراکه در این دهه حق بر باطل پیروز شد و ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی  خبر داد و افزود: اجرای برنامه‌های کتاب‌خوانی و سخنرانی و جشن دهه فجر نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

حجت‌الاسلام جعفر جنتی بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه اشاره کرد و گفت: مردم باید با حضور پرشکوه خود در این روز اقتدار و وحدت خود را به دشمنان شرق و غرب نشان دهند.

                       

ارسال نظرات