خبرهای داغ:
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین:
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای اطلاع رسانی دستاوردهای نظام و تبیین درست انقلاب است که با کمال تأسف تاکنون آن گونه که شایسته است روی آن کار نکردیم.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۶۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، نصرت اله علیرضایی در جلسه ستاد دهه فجر که ظهر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد:توجه به شعار سال در تمام برنامه های ایام دهه مبارک فجر بسیار حایزاهمیت است و مدیران دستگاه های اجرایی باید به این مهم توجه داشته باشند.
وی افزود:در برنامه ریزی برای برنامه های دهه فجر باید به بحث نوآوری و ابتکار هم توجه شود تا برنامه ها از حالت کلیشه ای و تکراری خارج شده و برای مردم جذابیت داشته باشد.
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان قزوین با تأکید بر لزوم مردمی بودن برنامه های دهه فجر اضافه کرد:بستری باید فراهم کنیم تا جشن ها و مراسم های دهه فجر با همکاری نهادها و تشکل های مردمی برگزار شود.
علیرضایی ادامه داد: دهه فجر فرصت مغتنمی برای اطلاع رسانی دستاوردهای نظام و تبیین درست انقلاب است که با کمال تأسف تاکنون آن گونه که شایسته است روی آن کار نکردیم.
وی با تأکید بر شفافیت و پاسخگویی به مردم عنوان کرد:پاسخ به سوالات، ابهامات، انتقادات و هجمه هایی که امکان دارد، مطرح شود بسیار حایزاهمیت بوده و مدیران باید شفاف سازی کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین خاطرنشان کرد:واقعیت انقلاب این است که خدمات و دستاوردهای زیادی محقق شده اما ذهنیت نسل جوان امکان دارد چیز دیگری باشد بنابراین برای نزدیکی هرچه بیشتر ذهنیت ها با آنچه در واقعیت رخ داده باید تلاش کنیم.
به گفته علیرضایی انسجام بین دستگاه ها و استفاده از ظرفیت های آن ها بسیار مهم است.
وی یادآور شد:در دهه مبارک فجر سال حاری مانند سال های قبل سفرهای شهرستانی استاندار را داریم.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها