خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:

نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی تبیین شود

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اجرای ویژه‌برنامه‌هایی به مناسبت دهه مبارک فجر در سمنان خبر داد و گفت: باید نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی برای آحاد مردم تبیین شود.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۵۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

سردار حسن حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم که از ابعاد مختلف این سال؛ سال مهمی برای محبان و دوستداران انقلاب محسوب می‌شود؛ به همین منظور در تمام کشور ستاد دهه فجر در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های مفصلی پیش‌بینی شده و محورهای اصلی این برنامه‌ها با توجه به موقعیت خاص انقلاب اسلامی؛ موفقیت‌هایی است که در سال‌های اخیر به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا در کشور، منطقه و جهان به دست آمده است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تأکید کرد: باید نقش جوانان که هم در پیروزی انقلاب و هم در تداوم آن نقش داشتند؛ تبیین شود.

حسن‌زاده بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که «سرنوشت انقلاب را به جوانان سپردیم» و رهبری هم فرمودند «امروز هم سرنوشت انقلاب به دست جوانان است»؛ بنابراین باید در خصوص نقش برجسته جوانان بیشتر سرمایه‌گذاری شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی ویژه جوانان فعال در بسیج و سربازان نیروهای مسلح که همگی از جوانان مؤمن، مذهبی و انقلابی هستند، در نظر گرفته شده و برنامه‌هایی نیز برای خانواده‌های نیروهای مسلح پیش‌بینی شده؛ البته مبنا و مجری برگزاری این برنامه‌ها نیروهای مسلح است، اما شرکت‌کنندگان آن آحاد مردم هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها