خبرهای داغ:
استاندار قزوین با بیان اینکه دشمنان نظام از رواج یک تفکر جدید می ترسند، گفت:از تفکر سیاسی غرب نمی توانیم انتظار داشته باشیم در برابر تفکر سیاسی ما کوتاه بیاید.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۴۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی در جلسه ستاد دهه مبارک فجر که ظهر امروز) سه شنبه) در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد:برنامه های دهه فجر امسال به ویژه رهپیمایی۲۲ بهمن را باید باشکوه تر از قبل برگزار کنیم زیرا در آغاز چهلمین سال از عمر جمهوری اسلامی ایران قرار داریم.
وی افزود:انقلاب ما با تمام انقلاب های دنیا متفاوت است زیرا تمام انقلاب ها دنبال این بودند که یک قدرت را از کشور خود بیرون کنند اما ماهیت انقلاب ما فرهنگی است.
استاندار قزوین اضافه کرد: وقتی ماهیت فرهنگی شد دیگران در دنیا می فهمند که این انقلاب مرز ندارد بنابراین مرتب برنامه ریزی می کنند به شکلی جلوی این نفوذ را بگیرند.
زاهدی ادامه داد:دشمنان نظام تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا ثابت کنند نظام جمهوری اسلامی ایران و اصولا نظام مبتنی بر تفکر دینی، ناکارآمد است.
وی با بیان اینکه رهبری تأکید دارد باید کارآمدی نظام را تبیین کنیم بخاطر همین موضوع است، عنوان کرد:بدون شک خدماتی که در روستا در این ۳۹ ساله انجام شده در طول تاریخ هزارساله ایران سابقه ندارد و قبل از حکومت قاجاریه در روستاها هیچ خدمتی ارایه نمی شد .
مسوولان باید امید را بین جوانان افزایش دهند
استاندار قزوین تصریح کرد:الان این خدماتی که توسط دولت های مختلف ارایه شده، دستاوردهای نظام است زیرا انقلاب ما متعلق به یک حزب، گروه و جناح نیست بلکه متعلق به تمام مردم است.
زاهدی گفت: مسولان این نظام وظیفه دارند دستاوردهای نظام را بیان کرده و امید را در بین نسل جوان افزایش دهند.
زاهدی با اشاره به اینکه دلیل انقلاب کردن را باید برای نسل جوان تبیین کنیم، بیان کرد:
مردم ما در طول تمام تاریخ ابتدا از استبداد رنج برده و پس از آن از نظام های شاهنشاهی و در دو قرن اخیر از سلطه خارجی متضرر شده اند.
وی افزود:بنابراین مردم ایران برای رسیدن به استقلال و آزادی قالبی به عنوان جمهوری اسلامی را مطرح کردند.
استاندار قزوین با بیان اینکه دشمنان نظام از رواج یک تفکر جدید می ترسند، اضافه کرد:از تفکر سیاسی غرب نمی توانیم انتظار داشته باشیم در برابر تفکر سیاسی ما کوتاه بیاید.
زاهدی ادامه داد:جمهوری اسلامی ایران علی رغم تمام مشکلاتی که در طول این سال ها پیش روی آن قرار گرفته است، خدمات زیادی به مردم ارایه داده است.
وی عنوان کرد:باید به مردم به ویژه نسل جوان نشان دهیم که انقلابی ماندیم بنابراین اینکه چنین موضوعی در تمام ابعاد زندگی، رفتار ، ارتباط با مردم و عملکردمان مشهود باشد بسیار حایزاهمیت است.
استاندار قزوین تصریح کرد:دهه فجر امسال باید به طور کامل به نماد وحدت ملی تبدیل شود زیرا اگر دشمنان نظام بین ما شکاف ایجاد کنند، قطع به یقین پیروز می شوند.
زاهدی گفت:باید ثابت کنیم پای مصالح نظام و کشور در میان باشد، همه یکی هستیم و تفاوت سلیقه های سیاسی مانع اولویت بخشی به مصالح نظام نیست.
ملاقات های عمومی در دهه فجر پررنگ تر شود
وی خاطرنشان کرد:فرمانداران و بخشداران سعی کنند در شهرها و به خصوص روستاها برنامه های ویژه دهه فجر داشته باشند تا روستایبان هم احساس کنند مخاطب ما هستند.
استاندار قزوین بیان کرد:در دهه فجر فرصتی داریم تا ارتباط رو در رو با مردم داشته باشیم و ملاقات عمومی را در این ایام پررنگ تر کنیم.
زاهدی با اشاره به بحث مردمی بودن جشن های دهه فجر اظهار کرد: مردم ما با این نظام همراه هستند و هرجا احساس کنند نظام در خطر است، قطع به یقین وارد میدان می شوند.
وی با اشاره به اینکه تشکل های صنفی مختلفی را در اختیار داریم که می توانند برای برنامه های دهه فجر برنامه ریزی کنند، افزود:جشن های مردمی خیلی خوب برگزار می شوند زیرا مردم احساس تعلق خاطر می کنند.
استاندار قزوین یادآور شد:بیشتر باید به صورت هنری و تصویری با مردم صحبت کنیم زیرا اثرگذاری و ماندگاری بیشتری دارد.
1009/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها