حجت الاسلام احمدی مسئول امور روحانیون حوزه نمایندگی اظهار داشت: زنان ما با تربیت صحیح فرزندان و حمایت از مردان انقلابی، در رشد و شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی دارند
کد خبر: ۸۹۷۸۵۴۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام احمدی مسئول امور روحانیون حوزه نمایندگی در کردستان صبح امروز در نشست فرهنگ یاران فعال سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: زنان ما با تربیت صحیح فرزندان و حمایت از مردان انقلابی، در رشد و شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی داشته و می‌توانند فرزندانی را تربیت کنند که در مواقع لازم برای دفاع از ارزش‌ها به پا خیزند.

وی گفت: خداوند در قرآن کریم با اشاره به زنانی همچون حضرت آسیه و حضرت مریم (ع)، وظیفه خطیر زنان را در ولایت پذیری و انجام امورات مربوط به خانواده را کاملا برجسته تشریح کرده است.


حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه بهترین زن کسی است که برای خانواده اش بهترین باشد افزود:رسالت زنان جامعه امروز ما این است که با رخنه شبه افکنی توسط دشمنان در اذهان جوانانمان ایستادگی کنیم و با جهاد فرهنگی و امربه معروف ونهی از منکر فرزندانمان را در برابر دسیسه‌های دشمن آگاه سازیم.

وی اظهار داشت: نقش زن در جامعه بالاتر از نقش مرد است برای اینکه زنان، بانوان، علاوه بر اینکه خودشان یک قشر فعال در همه ابعاد هستند، قشر ها‌ی فعال را در دامن خودشان نیز تربیت می‌کنند.

احمدی در پایان افرود:زن علاوه بر وجهه انسانی خویش و نیز نقش اجتماعی اش در سطح جامعه، در سطح خانواده نیز دارای نقش و مسوولیت‌هایی است که تربیت صحیح فرزند و پاسداری از کانون گرم خانواده از مهمترین این نقشهااست.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات