خبرهای داغ:
معاون پارلمانی آستان قدس رضوی:

مدیریت جهادی کلید رفع تمام مشکلات کشور است

معاون پارلمانی آستان قدس رضوی با بیان اینکه مدیریت جهادی کلید رفع تمام مشکلات کشور است، گفت: امام خمینی (ره) نمونه بارز یک مدیر جهادی بودند.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۳۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ملک‌محمدی در نشست سیاسی سپاه ناحیه سمنان که با حضور کارکنان، مربیان و هادیان سیاسی در حسینیه شهدای این رده برگزار شد، ضمن اشاره به اتفاقات دی‌ماه گذشته اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنی‌ها را با نظام مقدس ما آغاز کردند و این دشمنی‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نقش دشمنان نظام در اتفاقات اخیر در کشور اعم از سلطنت‌طلبان، منافقین، آمریکا و رژیم صهیونیستی به‌خوبی مشهود بود، افزود: دشمنان در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب تلاش کرده‌اند تا به اسلام ناب محمدی ضربه بزنند و در این چند سال اخیر داعش را به وجود آوردند تا به ایران ضربه وارد کنند؛ ولی هیچ دستاوردی نه در این زمینه و نه در دشمنی‌های قبلی و بعدی کسب نکردند و نخواهند کرد.

معاون پارلمانی آستان قدس رضوی گفت: به لطف خدا و به برکت خون شهدا و وجود ولی‌فقیه امروز کشور ما قوی‌ترین کشور در منطقه است و چه کشورهای دوست و چه دشمن به این موضوع اظهار دارند.

ملک‌محمدی گفت: دشمن در حال حاضر تلاش می‌کند که نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد؛ ولی در این زمینه نیز ناموفق خواهد بود؛ زیرا مردم ایران اسلامی دارای بلوغ سیاسی و بصیرت بالایی هستند؛ درست است که در سطح جامعه مشکلاتی از قبیل بیکاری، گرانی، رکود و معیشت مردم وجود دارد؛ ولی مردم ایران اسلامی در عین گله‌مند بودن از وضع موجود بصیر نیز هستند و می‌دانند داخل نقشه دشمن نباید وارد شد.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی جامعه گفت: تنها راه درمان مشکلات مردم مدیریت جهادی است؛ نگاه مدیریتی تمام مسؤولان در تمام بخش‌ها نباید به خارج باشد؛ مدیریت جهادی مدیریتی است که رفع مشکلات کشور و مردم را به همراه دارد و نیاز مبرم کنونی کشور مدیریت جهادی است.

معاون پارلمانی آستان قدس رضوی تصریح کرد: امام خمینی (ره) نمونه بارز یک مدیر جهادی بودند که در طولانی‌ترین جنگ چند دهه گذشته با مدیریت جهادی ایشان به پیروزی رسیدیم و یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم و در ادامه امام خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه آن بزرگوار هستند.

ملک‌محمدی گفت: پیروزی در تمام جنگ‌ها شروطی دارد که ایمان به خدا، ولایت‌مداری و تنفر از نظام سلطه و ظالم ازجمله آن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار