خبرهای داغ:
امام جمعه مهدیشهر:

حضرت زینب(س) نماد صبر جمیل است

امام جمعه مهدیشهر گفت: حضرت زینب(س) الگوی پایداری و مقاومت و نماد صبر جمیل است.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۳۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، حجت الاسلام محمد بارانی همزمان با سالروز ولادت پرستار نهضت امام حسین(ع)حضرت زینب(س) اظهار کرد:حضرت زینب(س)در ابعاد مختلف، برای همه الگو است.

وی افزود: حضرت زینب (س)از امام سجاد(ع)که در کربلا بیمار بودند؛ پرستاری کرد؛ اما چیزی که مهمتر بود پرستاری از عقیله بنی هاشم از نهضت امام حسین(ع)بود که اگر نبود قیام عاشورا به سرانجام نمی رسید.

امام جمعه مهدیشهر خاطرنشان کرد: امروز رسالت همگان الگو گرفتن از حضرت زینب (س) و پرستاری از نهضت امام خمینی (ره) است که باید همه با جان و دل انقلاب راحفظ کنند.

بارانی، بصیرت سیاسی را از دیگر ویژگی های حضرت زینب(س)عنوان کرد و گفت: الگو گیری دیگر از حضرت زینب (س)حجاب وعفاف است که متأسفانه،  امروز حجاب مورد آسیب جدی قرار گرفته است.

وی همچنین عفت را سرچشمه همه خوبی ها عنوان کردکه به دنبال  آن خیر خواهی ،تفکر وتعقل ،خدمت رسانی به مردم وهویت یابی را به دنبال دارد.

امام جمعه مهدیشهر روز پرستار را  روز جاری عاطفه ها ،روز درخشیدن ایمان در قلبهای مهربان، روز افتخار انسان به انسانیت  را به کلیه پرستاران سلامت  ومهربانی  که خالصانه  درجهت درمان بیماران تلاش می کنند؛ تقدیر و تشکر کرد و گفت:به  امید اینکه خورشید ایمان گرمابخش دلهایتان ، عاطفه زینبی سرچشمه زلال زندگیتان ، تقدیر الهی جویبار رحمت و ایثار وجودتان ، نور ایمان منزلگاه روحتان و تقرب به خدا همگام با گامهایتان باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها