زند گفت : هفت هزار ورزشکار سازمان یافته کاراته در بخش های کنترلی و غیر کنترلی در استان وجود دارد و نه تنها در تمام شهرستان ها فعال هستیم بلکه فعالیت رشته کاراته در بخش ها و روستا ها نیز در جریان است.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۲۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، جمشید زند رئیس هیات کاراته استان مرکزی  گفت : هیات کاراته استان مرکزی در حال حاضر یکی از معدود هیات های ورزشی میباشد که در تمام رده های سنی در دو بخش کاتا و کمیته نماینده در تیم ملی دارد که این موضوع در نوع خودش کم نظیر است.

وی ادامه داد: ۷ هزار ورزشکار سازمان یافته کاراته در بخش های کنترلی و غیر کنترلی در استان وجود دارد و نه تنها در تمام شهرستان ها فعال هستیم بلکه فعالیت رشته کاراته در بخش ها و روستا ها نیز در جریان است.

رئیس هیات کاراته استان مرکزی با اشاره به حضور رشته کاراته در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در خصوص مهم ترین برنامه های هیات کاراته اظهار داشت : با یک برنامه ریزی منسجم تمام تلاش خودمان را بکار بسته ایم تا بتوانیم از استان مرکزی نماینده ای شایسته در المپیک ۲۰۲۰ توکیو داشته باشیم و این مهم ترین برنامه هیات در آینده میباشد البته نگاه ویژه به کاراته بانوان نیز از دیگر برنامه های هیات میباشد.

جمشید زند ، رئیس هیات کاراته استان مرکزی ، متولد ۱۳۵۴ ، دان ۵ کاراته در سبک وادوریو ، داور بین المللی کاراته  ، دارای بالاترین درجه داوری در کاتا و کمیته ، نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون کاراته ، عضو شورای داوران فدراسیون کاراته می باشد .

وی در سال ۱۳۸۰بعنوان رئیس هیات کاراته استان مرکزی انتخاب شد و در آخرین مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان مرکزی در تاریخ ۱۳ اسفند ماه سال ۹۴ برای ۴ سال دیگر رای اعتماد مجمع را کسب کرد.

ارسال نظرات