رئیس هیات جانبازان و معلولین استان مرکزی :
نصیری گفت : در حال حاضر در ۹ شهرستان و در دو بخش اقایان و بانوان فعال هستیم البته عمده فعالیت ما در شهرستان اراک میباشد که برنامه های داریم تا بتوانیم شهرستان ها را نیز فعال تر کنیم.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۱۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ، ابراهیم نصیری رئیس هیات جانبازان و معلولین استان مرکزی گفت : امروز به لطف خدا و با تلاش همکارانم در هیات جانبازان و معلولین استان مرکزی بعنوان یکی از سه هیات برتر استان و فدراسیون شناخته میشویم و این موضوع میسر نشده به جز با کار و همدلی تک تک ورزشکاران جانباز و معلول استان مرکزی که برای اعتلای نام این استان تلاش میکنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در ۹ شهرستان و در دو بخش اقایان و بانوان فعال هستیم البته عمده فعالیت ما در شهرستان اراک میباشد که برنامه های داریم تا بتوانیم شهرستان ها را نیز فعال تر کنیم.

نصیری تصریح کرد : در رشته های بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته و شنا در لیگ برتر کشور حضور داریم و تنها هیاتی میباشیم که توانستیم سه لژیونر به خارج از کشور اعزام کنیم.

وی افزود: در حال حاضر مهم ترین برنامه هیات تدارک و آماده سازی ورزشکاران استان برای حضوری پر قدرت در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا میباشد و تا این لحظه حضور ورزشکاران معلول استان مرکزی در رشته های بسکتبال با ویلچر، فوتبال، دو و میدانی و شنا در این مسابقات قطعی شده است.

رئیس هیات جانبازان و معلولین استان مرکزی بیان داشت : اخیرا با پیگیری های رئیس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی سالنی در اختیار هیات جانبازان و معلولین قرار گرفته است که این موضوع میتواند به فعالیت های هیات کمک شایانی کند.

ابراهیم نصیری رئیس هیات جانبازان و معلولین استان مرکزی / متولد ۱۳۴۰ ، آزاده و جانباز ، نایب قهرمان مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جانبازان کشور،  قهرمان مسابقات تنیس روی میز آزادگان کشور ،  مشاور عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه ورزش ، عضو کمیته ملی پاراالمپیک ، مدرس دانشگاه وی در ۱۸ دی ماه سال ۹۵ برای پنجمین دوره متوالی بمدت ۴ سال رئیس هیات جانبازان و معلولین استان مرکزی شد.

ارسال نظرات