پدر شهید محمد معافی گفت: محمد رفت تا نام ایران و حرمت وطن و حجاب حفظ شود و ذره‌ای به ایران اسلامی خدشه وارد نشود.
کد خبر: ۸۹۷۸۴۶۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دوباره فضای استان البرز و شهر کرج معطر به نام شهید مدافع حرم دیگری شد؛ شهدایی که از تمام وجود و زندگی خود می‌گذرند تا از حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) دفاع کنند.

نام شهید "محمد معافی" بین رزمندگان  مقاومت اسلامی نجباء، حزب‌الله لبنان، زینبیون و فاطمیون  پر آوازه است.

محمد رفت تا نام ایران و حرمت وطن و حجاب حفظ شود

شهید "محمد معافى" متولد شهرستان نکا و اصالتا اهل استان مازندران بود. این شهید مدافع حرم در 30 دى ماه 96 در شهر البوکمال واقع در استان دیرالزور سوریه در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به دوستان شهیدش پیوست. شهید معافی متولد سال 61 بود که در 35 سالگی به شهادت رسید. از شهید محمد معافی پسری 9 ساله به‌اسم "ابوالفضل"  و ‌دختری 2 ساله به‌نام "حنانه"  به یادگار مانده است.

مراسم وداع با پیکر شهید محمد معافی در کرج  و مسجد چهارده معصوم(ع)  با حضور پرشور مردم و رزمندگان هشت دفاع مقدس و پدرومادر، برادر و همسر و فرزندان شهید برگزار شد که در این مراسم مردم شهر کرج با یک شیر مازندرانی که سال‌ها در منطقه شهرک یاس کرج ساکن بود برای آخرین بار وداع کردند.

محمد رفت تا نام ایران و حرمت وطن و حجاب حفظ شود

در همین رابطه پدر شهید محمد معافی که داغ پسر خود را بسیار کوچک‌تر از مصیبت‌های حضرت سیدالشهدا(ع) می‌داند، با چشمان اشک‌بار با پیکر پسر خود وداع کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: محمد اهل نماز شب بود و همیشه وضو داشت و این پسر را با پول کارگری بزرگ کردم و خیلی سختی در زندگی کشیدیم.

پدر شهید محمد معافی ادامه داد: محمد رفت تا نام ایران و حرمت وطن و حجاب حفظ شود و ذره‌ای به ایران اسلامی خدشه وارد نشود.

محمد رفت تا نام ایران و حرمت وطن و حجاب حفظ شود

در ادامه همین مراسم باشکوه مادر شهید معافی هم اظهار داشت: محمد من شهادت را قبول کرد و خدا هم ایشان را برای شهادت پذیرفت و من از او راضی هستم و اگر از خصلت‌های خوب شهید معافی صحبت کنم باید یک کتاب نوشته شود و من افتخار می‌کنم که چنین  پسری دارم و من از خدا برای شهادت محمد تشکر می‌کنم و این شهید امانتی از خداوند نزد من بود و امانت‌دار بودم.

 

ارسال نظرات