رئیس کمیته امداد گناوه مطرح کرد,

مشاوره و پیگیری امور حقوقی بیش از ۹۴ مددجو توسط وکلای نیکوکار در گناوه

رئیس کمیته امداد گناوه گفت:: از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۴ پرونده حقوقی مددجویان کمیته امداد گناوه توسط وکلای نیکوکار مشاوره، بررسی و پیگیری شده است.
کد خبر: ۸۹۷۸۴۳۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
مراد شمس‌الدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان گناوه اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۴ پرونده حقوقی مددجویان کمیته امداد گناوه توسط وکلای نیکوکار مشاوره، بررسی و پیگیری شده است

وی افزود: از این تعداد پرونده، ۷۳ مورد مشاوره حقوقی و ۲۱ مورد شامل پیگیری پرونده بوده است و با وجود این که برای هر تشکیل پرونده، حداقل مبلغ مشاوره و پیگیری‌های حقوقی، ۴۰۰ هزار ریال می‌باشد، به شکل رایگان توسط وکلای نیکوکار انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد گناوه تصریح کرد: این وکلای نیکوکار از طریق ارسال دعوت نامه همکاری به مدیریت کمیته امداد گناوه حمایت خود را اعلام کرده‌اند.

وی بیان کرد: مددجویانی که برای بررسی پرونده‌های حقوقی خود به امورحقوقی کمیته امداد مراجعه می‌کنند ابتدا مشاوره شده و برای پیگیری پرونده به کانون وکلا ارجاع داد می‌شوند.

شمس‌الدینی بیان کرد: در حال حاضر ۱۱ وکیل نیکوکار برای حمایت و پیگیری امور حقوقی مدددجویان با کمیته امداد گناوه همکاری می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار