خبرهای داغ:
مدیرکل و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه رییس بنیاد شهرستان آبیک با امام جمعه‌ی شهر آبیک دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۷۸۴۱۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل و یدالله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه وحدت مهدی رییس بنیاد شهرستان آبیک و مرتضی شیخی سرپرست سابق بنیاد شهرستان با حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی امام جمعه‌ی شهر آبیک دیدار کردند.
در این دیدار حقایق‌پور گفت: وحدت مهدی به عنوان رییس بنیاد شهرستان آبیک منصوب شده که امیدواریم با توصیه‌ها و رهنمودهای شما امام جمعه محترم در انجام وظایف خود موفق باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه شهدا و خانواده‌های آنها صاحبان اصلی نظام هستند، گفت: همه ما در قبال شهدا مسوول هستیم و تکلیف داریم که در زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی آنها تلاش کنیم.
وی با اشاره به بیانات امام خمینی(س) مبنی بر اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران افضل نهادهاست، افزود: کارکنان این نهاد تلاش می‌کنند که در خدمت به جامعه ایثارگران موفق باشند تا بتوانند ذره‌ای از زحمات آنها را جبران کنند.
این مسوول با اشاره به اینکه تعداد بیکاران ایثارگر در شهرستان آبیک نسبت به دیگر شهرستان‌ها کم است، گفت: امیدواریم با توصیه‌ها و رهنمودها شما امام جمعه محترم بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.
حقایق‌پور با اشاره به اینکه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران است، افزود: انجام این رسالت فقط بر عهده یک دستگاه نیست بلکه در این راستا باید همه نهادها دست به دست هم دهند تا به توفیقات خوبی نایل شویم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه کاهش می‌یابد و از بین می‌رود.
در ادامه این دیدار، امام جمعه شهر آبیک گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران یک نهاد مقدس است و از جایگاه والایی نسبت به سایر نهادها برخوردارست.
موسوی افزود: کارکنان و مسوولان بنیاد در بهترین مکان به برترین بندگان خدا خدمت می‌کنند به همین دلیل باید به اهمیت کار خود واقف باشند و در ارایه‌ی خدمت مطلوب به جامعه ایثارگران تلاش کنند.
وی افزود: کار کارکنان بنیاد بزرگ و ارزشمند است زیرا به کسانی خدمت می‌کنند که اسلام و نظام مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و خانواده‌های آنها است.
امام جمعه شهر آبیک گفت: مدیران و کارکنان بنیاد در استان و شهرستان‌ها باید مراقب اعمال خود بوده و طوری عمل کنند که برای دیگر مسوولان و کارمندان الگو باشند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها