امام جمعه موقت ایلام گفت: دنیای غرب هرچه این ملت را تحریم کرده و به چالش بکشاند نمی تواند ذره ای در اراده مردم مومن این کشور خدشه ای وارد کند.
کد خبر: ۸۹۷۸۳۹۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام "وعدمرادبیگی" امام جمعه موفت ایلام، در آئین اختتامیه جشنواره مردمی حماسه نهم دی ماه مظهر بصیرت امت اظهار داشت:  :مردم ایران ملتی ریشه دار است که همواره به تبعیت از امام و رهبری پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند.

وی افزود: دنیای غرب هرچه این ملت را تحریم کرده و به چالش بکشاند نمی تواند ذره ای در اراده مردم مومن این کشور خدشه ای وارد کند.
حجت الاسلام مرادبیگی گفت: مردم امروز هم با همان شور و حال چهل سال پیش حامی آرمان های انقلاب و طرفدار فرهنگ شهادت و مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار هستند.
امام جمعه موقت ایلام با بیان اینکه عظمت ملت از محوریت ولایت است، خاطرنشان کرد:در جریان فتنه 88خواص بی بصیرت بودند اما مردم نگذاستند که تاریخ تکرار شود؛ جلو افتادند و مانع ستیز با ولایت فقیه شدند.
وی ادامه داد: در فلسطین اشغالی جلسه ای گرفته شد و دلیل مقاومت انقلاب اسلامی را که بررسی کردند و راز ماندگاری و ایستادگی این انقلاب را جریان و تفکر ولایت فقیه دانستند و گفتند تا این اعتقاد وجود دارد که ولی فقیه نائب امام زمان است و تا این اصل وجود دارد قدرت غلبه بر ایران وجود ندارد.
حجت الاسلام مرادبیگی با اشاره به این مسئله که دشمن نوک پیکان دشمنی خود را به سمت ولایت فقیه گرفته است، یادآور شد: 
باید در تبیین شخصیت رهبری و شاخصه های ولایت فقیه به مردم به گونه ای عمل کرد که به خوبی شناسانده شود.
حماسه 9دی همچون سیلی همه جریان فتنه را با خود شست

 

ارسال نظرات