خبرهای داغ:
استاد دانشگاه با بیان اینکه استکبار با ایجاد جنگ‌های منطقه‌ای و درگیری و تفرقه می‌خواهد منابع مسلمانان را به چپاول و غارت ببرد، گفت: برای مقابله با استکبار باید مسلمانان از تفرقه و جنگ خودداری کرده و وحدت داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۷۸۳۴۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰

وحدت و پرهیز از تفرقه راهکار مقابله با استکباربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدی در جمع کارکنان سپاه ناحیه همدان با اشاره به بحت دین مبین اسلام اظهار داشت: دین اسلام کامل‌ترین دین‌ها در جهان است.

وی افزود: هیچ دینی به اندازه اسلام پیروان خود را به نیرومندی و تقوای الهی دعوت نکرده است.

این استاد دانشگاه ابراز داشت: هر مسلمانی هر مشکلی که داشته باشد حل آن در منطق اسلامی آمده است چنان که نیازی به ادیان دیگر ندارد و اسلام به عبارتی کامل‌ترین دین و روش زندگی انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه تاکنون کسی نتوانسته است کوچک‌ترین خللی در این دین ایجاد کند ابراز داشت: اگر استکبار و ایادی آنان در بین مسلمانان تفرقه نیاندازد و مسلمانان از منابع خود استفاده کنند هیچ مسلمانی فقیر نمی‌شود چرا که تمام سرزمین مسلمانان سرشار از ثروت است.

محمدی عنوان کرد: استکبار با ایجاد جنگ‌های منطقه‌ای و درگیری و تفرقه می‌خواهد منابع مسلمانان را به چپاول و غارت ببرد.

وی یادآور شد: برای مقابله با استکبار باید مسلمانان از تفرقه و جنگ خودداری کرده و اتحاد خود را حفظ کنند و وحدت داشته باشند تا هیچ کسی نتواند بر آنان مسلط شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات