نشست کمیته باورهای دینی با موضوع بهداشت و سلامت با حضور اعضای این کمیته در سپاه فتح برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۳۱۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
دبیر کمیته باور‌های دینی، بهداشت و سلامت طرح امام رضا (ع) کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح که با هدف ارتقا سلامت، بهداشت و پیشگیری است دارای ۱۱ کمیته مختلف است.
سرگرد پاسدار مهدی حیدری معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح در این نشست بهره برداری از امر مهم و راهبردی پیشگیری قبل از درمان در قالب آموزه های دینی ، پژوهش و آموزش از طریق سخنرانی فرهنگی و فرهنگسازی را مهمترین هدف این طرح ارزیابی کرد و عنوان داشت : برای مقابله کردن با دشمن باید نیرو‌های مسلح و نظامی کشورمان در تمامی زمینه‌ها از جمله سلامت و بهداشت ارتقا پیدا کنند.
او تصریح کرد: نیرو‌های مسلح به جهت اینکه از لحاظ توان جسمی و روحی، چالاکی و چابکی باید توان بیشتری داشته باشند نیاز به سلامتی بیشتری دارند که طرح امام رضا (ع) در همین راستا در حال اجراست.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح ابراز داشت :با توجه به اینکه موضوع بهداشت و سلامت مسئله چند بعدی و فرابخشی بوده است  مستلزم جلب مشارکت و همکاری بخش های موثر در بهداشت و همچنین فرهنگسازی و ایجاد زمینه های فرهنگی در سپاه می باشد .
حیدری با تشریح وظایف همه اعضای این کمیته با تاکید بر اجرای همه دستورالعملهای لازم به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نیرو‌های مسلح در مورد اهمیت سلامتی در بین آن‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: نهضت احیا و طب پیشگیری را با بسیج تمام امکانات موجود آغاز کنید و تلاش کنید نیرو‌های مسلح در سلامت و صحت باشند و این امر اهمیت سلامت و پیشگیری در بین نیرو‌های دفاعی را می‌رساند.
ارسال نظرات