خبرهای داغ:
مسئول مهد شکوفه های مسجد امام حسن مجتبی (علیه السلام) بیرجند گفت: از جمله شاخصه های مهم مدنظر ما در ایجاد این مهد آشنایی کودکان با فرهنگ ولایت مداری، جهاد و شهادت است.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۹۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱

زهره داوری فرمانده و مسئول مهد شکوفه های مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، با بیان اینکه این مهد به دنبال تربیت دینی کودکان است گفت: آشنایی کودکان با مفاهیم دینی و آشنایی با مسجد از جمله اهداف تأسیس این مهد در مسجد بوده است.


زهره داوری با اشاره به اینکه ما باید از دوران کودکی فرزندان خود را با فرهنگ ولایت مداری آشنا کنیم تصریح کرد: از جمله شاخصه های مهم مدنظر ما در ایجاد این مهد آشنایی کودکان با فرهنگ ولایت مداری، جهاد و شهادت است.


وی با این عنوان که محور برنامه های اجرایی ما در مهد قرآن است اذعان کرد: ما در کنار این برنامه ی محوری برنامه‌های آموزشی مختلفی از جمله مسائل دینی، آشنا کردن کودک با مهارتهای سنی خود مانند آشنایی با طبیعت، درست کردن کاردستی، شعر و حدیث هم داریم که به کودکان آموزش داده می شود.


وی در ادامه با بیان اینکه یکی از علل کم رنگ بودن حضور کودکان در مساجد فراهم نبودن شرایط جذاب سازی برای کودکان است گفت: امیدواریم که بتوانیم با این مهد در راستای جذب کودکان به مساجد قدمی برداریم.


زهره داوری در پایان گفت: این مهد هر روز از ساعت 16:00 الی 18:30 به روی تمام کودکان باز است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها