خبرهای داغ:

پیام تبریک دکتر حسینی شاهرودی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب و روز پرستار

دکتر حسینی شاهرودی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب و روز پرستار پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۸۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نماینده مردم شهرستان های شاهرو و میامی در پیام تبریکی به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار خواستار توجه بیشتر به رفع دغدغه های شغلی و معیشتی پرستاران عزیز شد.
متن پیام ایشان بدین شرح است:
بسم الله الرحمن ارحیم
پرستاران عزیز این مرز و بوم که با تأسی به حضرت زینب (سلام الله علیها) درس ایثار و فداکاری را مشق می کنند؛ پیام رسان عشق و نوع دوستی اند. اینان به حق گوهر های نابی هستند که وجود ارزشمند خود را وقف درمان و بهبود آلام بشری می نمایند.
بی تردید اگر امروز شاهد توفیقات و خدمات شایسته نظام سلامت در کشور هستیم، بخش عمده ای از آن، مرهون زحمات شما پرستاران گرامی است و دستيابي به جايگاه اول سلامت در منطقه و تحقق سند چشم انداز سلامت بدون آن ميسر نخواهد بود.
از این رو از مسئولان امر انتظار است كه متقابلاً به همت و تلاش بی شائبه پرستاران پاسخي درخور و مقتضی داده تا با رفع دغدغه های شغلی و معیشتی این عزیزان در ارتقای خدمات نظام پرستاری بیش از پیش موفق باشند. خدمتگزار شما در مجلس شورای اسلامی نیز بدنبال احقاق حقوق قانونی نظام تعرفه خدمت پرستاری خواهد بود.
این جانب ولادت با سعادت حضرت زینب کبری و روز پرستار را به تمامی پرستاران میهن اسلامی، بویژه پرستاران سختکوش و متعهد شهرستان های شاهرود و میامی تبریک و شادباش می گویم و براي آنان از پيشگاه حضرت حق، سلامتي و موفقيت آرزومندم.
سیدحسن حسینی شاهرودی
نماینده مردم فهیم شهرستان های شاهرود و میامی
ارسال نظرات
پر بیننده ها