ثبت 50 هزار پیشنهاد نظام مشارکت در شرکت نفت گچساران

هوشنگ صیدالی در نشست ارزیابی دبیرخانه نظام مشارکت شرکت نفت ثبت 50 هزار پیشنهاد نظام مشارکت در شرکت نفت گچسارانگچساران افزود: فرآیند نظام پیشنهادگیری به صورت انفرادی و گروهی از ١٣80 در این شرکت آغاز شده است.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۸۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
وی بیان کرد: در این مدت فرهنگ پیشنهادگیری به سطحی ارتقا یافته که نتیجه آن کسب سود و صرفه چند صد میلیارد ریالی توام با گسترش و توسعه فرهنگ اخلاق محوری، رشد فرهنگ کار و یادگیری تیمی و ارتقای فرهنگ ایمنی در سطح این شرکت بوده است.
صیدالی بیان کرد: نظام پیشنهادات، ابزاری برای شکوفایی اقتصاد مقاومتی همراه با رویکرد فرهنگی در صنعت نفت است.
وی گفت: کارکنان و کارگران شرکت نفت گچساران در سال گذشته بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ پیشنهاد به نظام مشارکت این شرکت ارایه دادند که از این تعداد ۲۸۷ مورد مصوب و ۱۴۸ پیشنهاد اجرا شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: عملکرد نظام مشارکت کارکنان در این شرکت نشان از روحیه همدلی و وحدت در میان کارکنان این شرکت است.
صیدالی با بیان اینکه عملکرد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در نظام مشارکت‌ها در سطح شرکت ملی نفت ایران و مناطق نفت خیز جنوب قابل تقدیر است گفت: این امر با همکاری کارکنان زحمتکش این شرکت محقق شده است.
وی ادامه داد: کارکنان و کارگران این صنعت می‌توانند با ارائه طرح و پیشنهادات متعدد موجب سود و صرفه اقتصادی برای این شرکت شوند.
صیدالی با بیان اینکه اجرای نظام مشارکت کارکنان این شرکت در طول سال‌های گذشته صرفه جویی اقتصادی را به همراه داشته است افزود: درخشش پیشنهادات علمی کارکنان این شرکت در جشنواره‌های ملی و کسب مقام برتر کشور در سال‌های گذشته خود نشان از تلاش و نقش آفرینی کارکنان این شرکت دارد.
کتاب 'نظام پیشنهاد‌ها راهکاری برای توسعه سازمان' به همراه لوح فشرده توسط یکی از کارشناسان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران امسال در ۱۲۰ صفحه تالیف و روانه بازار نشر شد.
این شهرستان دومین شرکت تولید کننده نفت در منطقه جنوب است و افزون بر ۲۰ درصد نفت کشور در حوزه نفتی گچساران تولید می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار