برگزاری ۲ همایش بین المللی و کشوری در یاسوج به زودی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: سال آینده دو همایش بین المللی و برگزاری دو همایش بین المللی و کشوری در یاسوج به زودیکشوری آموزه‌های فرهنگ رضوی در طب و بهداشت در یاسوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۵۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۴
اورنگ ایلامی در برنامه پیک سلامت شبکه استانی دنا با اشاره به سفر برخی از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان به مشهد مقدس افزود: در حوزه آموزش و پژوهش، تفاهم نامه‌ای برای تبادل استاد و دانشجو بین دو استان انجام شد.
دکتر ایلامی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان، مرکز مصوب تحقیقات گیاهان دارویی است و دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در زمینه طب سنتی ایرانی و اسلامی پیشگام است.
وی با تاکید بر اینکه امیدواریم این همکاری منجر به محصولات دانش بنیان بر مبنای گیاهان دارویی شود، افزود: در این تفاهم نامه دوره‌های فوق تخصص برای ادامه تحصیل اساتید تسهیل شده است و در سال آینده دو همایش بین المللی و کشوری آموزه‌های فرهنگ رضوی در طب، بهداشت و نماز در یاسوج برگزار می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: این همایش‌ها با همکاری نهاد‌های علمی و فرهنگی مشهد مقدس (دانشگاه علوم پزشکی مشهد، آستان قدی رضوی بنیاد بین المللی فرهنگی و اجتماعی امام رضا (ع) و استانداری خراسان رضوی) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این همایش برای نخستین بار در استان برگزار می‌شود، گفت: نمایندگان بیش از ۵۰ کشور اسلامی در کنگره بین المللی آموزه‌های فرهنگ رضوی در طب و بهداشت برای شرکت در این همایش دعوت می‌شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار