با همکاری تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه میثم مشهد؛

مسابقات کشتی باچوخه بسیج خراسان رضوی برگزار شد

مسابقات کشتی باچوخه بسیج خراسان رضوی با همکاری تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه میثم مشهد و هیئت باچوخه استان در سالن 9 دی شهید ابراهیمی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۴۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مسابقات کشتی باچوخه بسیج خراسان رضوی به همت تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم و با همکاری هیئت کشتی باچوخه استان خراسان رضوی به مناسبت یادواره شهدای مدافع حرم و گرامیداشت شهید ورزشکار مدافع حرم «مهدی موحدنیا» و با حضور مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع)، فرمانده سپاه ناحیه میثم مشهد، مسئولین هیئت در سالن 9 دی شهید ابراهیمی مشهد برگزار شد.

مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم در گفت‌وگو با خبرنگار ما در رابطه با هدف از برگزاری مسابقه اظهارکرد: برگزاری این مسابقات علاوه بر استعدادیابی ورزشکاران باعث بالارفتن روحیه اعتماد به نفس و ادامه ورزش در بین پیشکسوتان این رشته می‌شود و از طرفی تماشای این ورزش در بین نوجوانان و جوانان ایجاد انگیزه ورزش، روح و منش پهلوانی می‌شود.

سرهنگ دوم پاسدارمحمددستخوان با قدردانی از جامعه داوری کشور از حسن حسن‌زاده، هادی نامدار، جعفر کلاته عربی، علی سنچولی، برات علی شارعی، محمد قلندران، منصور غوریانی، نادعلی عزیز اللهی، حسن رادمرد، عزیز زارع، مراد عباسی، حبیب رحمانی، حسن نادری، حمید نادری، جواد اسحاقیان، به‌عنوان داوران این مسابقات نام برد.

وی شرکت قهرمانان و پیشکسوتان این مسابقه را نشان هم‌افزایی بیشتر، ارتقاء نظم و انضباط و جذابیت بالا این مسابقات برشمرد و تصریح کرد: این مسابقه به صورت قندی برگزارشد.

شایان ذکر است؛ این رویداد بزرگ ورزشی با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر علاقه‌مند به ورزش برگزار شد که اداره ورزش و جوانان- هیئت ورزش و بازی‌های بومی محلی- انجمن کشتی باچوخه و فرمانده یبسیج ناحیه میثم شهرستان مشهدومسئول تربیت بدنی ناحیه میثم، نقش بسزایی دراجرای این مسابقه باشکوه داشتند.

در پایان ضمن احترام به پیشکسوتان و پهلوانان به نام حاشیه شهر و تقدیر و تشکر از آنان با اهدای لوح نفیس، به نفر برتر مبلغ ۳ میلیون تومان به همراه لوح سپاس اهداءشد و در بین حاضرین و تماشاگران کارت هدیه از مبلغ ۵۰ هزارتومان تا ۴۰۰ هزارتومان و یک کمک هزینه عتبات عالیات به صورت قرعه کشی به رسم هدیه تقدیم شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها