بر اساس بررسي هاي به عمل امده در 10 ماه سال جاري بالغ بر 85 میلیون و 733 هزار لیتر ليتر فراورده نفتگاز در اختيار نيروگاه سلطانيه زنجان قرار داده مي شود.
کد خبر: ۸۹۷۸۲۳۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان از روند تامین سوخت نیروگاهی خبر داد و گفت: بر اساس بررسي هاي به عمل امده در 10 ماه سال جاري بالغ بر 85 میلیون و 733 هزار لیتر ليتر فراورده نفتگاز كه به عنوان سوخت ذخيره جهت مصرف در مواقع قطعي گاز در اختيار نيروگاه سلطانيه زنجان قرار داده مي شود، مصرف و از ايجاد هر گونه وقفه در روند فعاليت نيروگاه پيشگيري شده است.

محمود اقامحمدیان منطقه افزود: اين ميزان مصرف در مقايسه با مدت مشابه سال قبل با مصرفی در حدود 55 میلیون و 735 هزار لیتر از رشد 54 درصدي برخوردار بوده و شركت پخش منطقه زنجان نسبت به تامين سوخت مورد نياز اقدام نموده است كه بخش قابل توجهي از ان بوسيله خط لوله و بخشي نيز بوسيله نفتكشهاي جاده پيما حمل و به نيروگاه تحويل گرديده است.

وی اظهار داشت: در سایه تعاملات فی مابین شرکت پخش منطقه زنجان و نیروگاه سیکل ترکیبی سلطانیه در زمینه کنترل پایدار سوخت نیروگاهی حائز رتبه برتر درسطح کشور شده است و همکاران منطقه به صورت مستمر و ماهیانه ضمن مراجعه به نیروگاه نسبت به کنترل روند دریافت , نگهداشت و مصرف نفتگاز تحویلی به نیروگاه اقدام می نمایند .

 

 

ارسال نظرات