نخبه فرهنگی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

فرهنگیار سپاه کربلای مازندران نخبه برتر کنگره شعر پاسدار در کشور شد

میثم رنجبر،نخبه فرهنگی و فرهنگیار بابلی سپاه کربلا در ششمین کنگره شعر پاسدار سپاه کشور توانست با ارسال اثر خود در این دوره به عنوان نفر برتر شعر پاسدار در کشور معرفی شود.
کد خبر: ۸۹۷۸۱۴۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بسیجی نخبه سپاه کربلا در گفتگو با بسیج مازندران در خصوص کسب رتبه برتر ششمین کنگره شعر فرهنگیار پاسدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در بوشهر برگزار شد،گفت: با عنایت خداوند منان و با شرکت در این کنگره شعر پاسدار و رقابت  از بین 7 بخش در موضوع تمایز شیعه اصیل با شیعه انگلیسی رتبه اول کنگره را دریافت کردم.

میثم رنجبر گفت: با رقابت  415 اثر راه یافته به کنگره شعر پاسدار 40 اثر به عنوان آثار برتر برگزیده شد.

نفر برتر ششمین کنگره شعر پاسدار  با اشاره به اینکه رضا اسماعیلی، مصطفی محدثی خراسانی و حیدری آل کثیر داوری آثار این دوره را بر عهده داشتند، افزود: ششمین جشنواره شعر پاسدار طی سه روز 25، 26 و 27 دی ماه همراه با کارگاه های شعر آئینی دفاع مقدس و جریان شناسی اشعار، در  سالن 22 بهمن بوشهر برگزار گردید.

فرهنگیار ناحیه مقاومت بسیج بابل از سپاه کربلای مازندران در مورد شرکت خود در موضوعات دیگر کنگره شعر پاسدار هم اظهار داشت: علاوه بر اینکه در بخش شعر مقام اول را به دست آورده ام، در بخش رقابتی شعر خوانی شاعران نیز موفق به کسب عنوان دومی شدم.

وی این عنوان را چهارمین   افتخار آفرینی خود به عنوان پاسداری از سپاه کربلای مازندران  دانست و ادامه داد: تا قبل از این دوره نیز سه مرتبه در جشنواره شعر پاسدار برگزیده شدم و در سال  1395 با نوشتن کتابی به عنوان  مجموعه شعر"دندان درد"  در بخش انتخاب "کتاب سال پاسدار اهل قلم" جزء برگزیدگان پاسداران اهل قلم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی گردیدم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار