در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز:

ورودی شش مغازه غیرمجاز در سنندج پلمپ و مسدود شد

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: باهدف جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز دو مغازه پلمپ شد و ورودی چهار مغازه هم با نیوجرسی مسدود شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۰۴۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، قدرت الله سیف پناهی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که شهرداری‌ها با آن مواجهه هستند، ساخت‌وساز غیرمجاز است.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از پلمپ و مسدود کردن شش باب مغازه تجاری در سطح منطقه خبر داد و گفت: دو مغازه با حکم مراجع قضایی به علت اینکه به‌صورت غیرمجاز احداث‌شده، پلمپ شد.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون، شهرداری‌ها موظف‌اند از احداث بنا‌های غیرمجاز در سطح شهر جلوگیری کنند، افزود: متأسفانه برخی از مالکان در هنگام احداث بنا اقدام به تغییر نقشه کرده و یا به‌صورت خودسرانه اقدام به ساخت‌وساز غیرمجاز می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ورودی ۴ باب مغازه هم در سطح منطقه با نیوجرسی مسدود شده و تا روشن نشدن وضعیت این مغازه امکان استفاده از آن برای مالک وجود ندارد.

سیف پناهی افزود: احداث بنا‌های غیرمجاز هم شهرداری و شهروندان را دچار مشکل می‌کنند و امیدواریم مالکانی که قصد احداث بنا رادارند با رعایت کامل قوانین و عدم‌تغییر در نقشه اقدام به ساخت‌وساز کنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات