دوره آموزشی اسکن و بارگزاری اسناد با حضور کارشناسان حقوقی و ثبتی ادارات اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۰۳۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، معاون حقوقی ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در آغاز دوره آموزشی اسکن و بارگزاری اسناد که کارشناسان حقوقی و ثبتی ادارات اوقاف و امور خیریه استان حضور داشتند با اشاره به امتیاز شناسه های معاونت حقوقی ثبتی گفت: طبق شناسه برنامه های معاونت حقوقی جز اسکن اسناد در سایر شناسه ها امتیاز مطلوبی را کسب نموده ایم.

محمد حیدرزاده افزود: همکاران شهرستانی که دبیر اسکن اسناد هستند باید به صورت مستمر فعالیت داشته باشند و برای تسریع در روند کار، سایر همکاران نیز موظفند در اسکن و بارگزاری اسناد همکاری کنند.

وی اظهار داشت: این دوره برای رفع ابهامات موجود در رابطه با اسکن پرونده ها می باشد و انتظار می رود بعد از اتمام این دوره روند اسکن و بارگزاری اسناد با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

حیدرزاده با اشاره به پیگیری های سازمان اوقاف و امور خیریه در رابطه با اسکن پرونده ها بیان کرد: اسکن و نگهداری اسناد جزو برنامه های اصلی سازمان می باشد.

طاهر مهتابی کارشناس ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز در ادامه با اشاره به ابلاغیه دستورالعمل های مربوط به بارگزاری اسناد از جانب سازمان افزود: یکی از مهمترین دستورالعمل هایی که سازمان بر آن تاکید دارد ایمن سازی بایگانی می باشد که همکاران باید توجه بیشتری به این نکته داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها