در پیام تقدیر مشترک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلای مازندران به پرستاران آمده است:
پرستاران گوهر های ماندگاری هستند که در طول تاریخ و در مقاطع حساسی که برای هر ملت و جامعه ای پیش می آید، نقش های جاودانه ای داشتند و از جمله آوردگاه های این مجاهدت فداکارانه و عزتمندانه، عرصه کربلای 61 ه.ق و عرصه دفاع مقدس ملت شریف و بزرگوار ایران بوده اند.
کد خبر: ۸۹۷۸۰۲۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت فرا رسیدن پنجم جمادی الاولی فرخنده زاد روز حضرت زینب کبری(س) و گرامی داشت روز پرستار و بهورز، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا و حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی مسئول دفتر نمایند گی ولی فقیه سپاه کربلا مراتب تقدیر خود را به  زحمت کشان  حوزه بهداشت و درمان استان  بیان داشته و از مقام شامخ پرستاران و بهورزان تجلیل کردند.

در قسمتی از متن این تقدیر نامه آمده است؛ گل واژه مقدس پرستاری همواره تداعی گر نجابت، وقار، دلگرمی، امید و زحمات صادقانه و طاقت فرساست.

پرستاران گوهر های ماندگاری هستند که در طول تاریخ  و در مقاطع حساسی که برای هر ملت و جامعه ای پیش می آید، نقش های جاودانه ای داشتند و از جمله آوردگاه های این مجاهدت فداکارانه و عزتمندانه عرصه کربلای 61 ه.ق و عرصه دفاع مقدس ملت شریف و بزرگوار ایران بوده اند.

انتخاب روز ولادت بزرگ پرستار تاریخ به عنوان روز "پرستار" در شان شما سپید جامگان پاکدل، بسی افتخار است که جانفشانی نظیرتان ریشه در کربلا و عاشورا دارد و آکنده از شمیم جان فزای حسینی(ع) و زینبی(س)است.

زینبی(س) که علاوه بر پرستاری از امام بیمار(سجاد"ع") و اهل بیت امام حسین(ع)، پرچم حقانیت حسین(ع) را بر قله عدالت برافراشت و همچون مادر، زیباترین و بهترین مرزبان حریم ولایت بود.

صمیمانه و از ژرفای جان، سالروز ولادت زهرای ثانی، اسوه صبر، شکیبایی، استقامت و الگوی محبت و  وفا، حضرت زینب کبری(س) و روز  پرستار را به طلایه داران عرصه سلامت و تندرستی در بیمارستانها و مراکز مختلف بهداشت و درمان به ویژه مراکز بهداشت و درمان سپاه کربلای مازندران تبریک و تهنیت عرض می نمائیم و امید واریم با پیروی از سبک زندگی زینبی(س) زندگی سرشار از عشق، پاکی، صداقت و سرزندگی داشته باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها