فرمانده سپاه خلیل آباد از اعزام نخستین گروه جهادی خلیل آباد به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت: شهرستان خلیل آباد در مناطق زلزله زده ساخت ۳ خانه را بر عهده دارد.
کد خبر: ۸۹۷۸۰۰۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ابوالفضل فتوحی در حاشیه اعزام نخستین گروه جهادی شهرستان خلیل آباد به مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار داشت: ۸ نفر از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) بخش ششطراز مزین بنام گروه جهادی شهدای جابوز به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی در راستای بازسازی‌هایی که بسیج سازندگی سپاه استان آن را برعهده گرفته بود، به منظور ساخت ۳ خانه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: عرصه فعالیت برای گروه جهادی شهدای جابوز در مناطق زلزله زده غرب کشور مشخص است و به محض ورود کار خود را آغاز خواهند کرد.

فرمانده سپاه خلیل آباد با تاکید بر اینکه از فعالیت اردو‌های جهادی در عرصه‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی نزدیک به ۲ دهه می‌گذرد، تصریح کرد: همه ساله بر نقش آفرینی این اردو‌ها برای دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

وی تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی را از جمله اهداف مهم اردو‌های جهادی برشمرد و اذعان کرد: گروه‌های جهادی سپاه ناحیه خلیل آباد هم با هدف ایجاد انسجام و تمرکز و تقویت خدمت رسانی به مردم کشورمان شکل گرفته است.

فتوحی در پایان عنوان کرد: گروه‌های جهادی به دنبال برطرف نمودن محرومیت از چهره محرومین واقعی جامعه با مشارکت سایر نهاد‌های انقلاب اسلامی می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها