معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا اظهار داشت: مردم دلداه به شهدا به ویژه ارادتمندان به شهیدان مدافع حرم و خانواده های معزز شهدا به پاس مجاهدت و جانفشانی این شهید شامگاه فردا با حضور در مصلی نکا با این شهید وداع خواهند داشت.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۹۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با بسیج در خصوص وداع و تشییع پیکر چهلمین شهید مازندرانی جبهه مقاومت اسلامی در بوکمال سوریه  گفت: در پی شهادت پاسدار رشید سپاه اسلام شهید محمد معافی میاندورودی،  و بازگشت پیکر این شهید والامقام از سفر حرم اهل بیت(ع) در سوریه، امشب مراسم وداعی در کرج محل سکونت این شهید برگزار می گردد.

سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی با توجه به اینکه شهید معافی از پاسداران مازندرانی به شمار می رفت که در سپاه دیگر استانها خدمت می کرد افزود: پیکر مطهر شهید معافی عصر فردا سه شنبه سوم بهمن ماه وارد دیار علویان و شهرستان نکا می شود.

 معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا اظهار داشت: مردم دلداه به شهدا به ویژه ارادتمندان به شهیدان مدافع حرم و خانواده های معزز شهدا به پاس مجاهدت و جانفشانی این شهید شامگاه فردا با حضور در مصلی  امام خمینی(ره) نکا با این شهید وداع خواهند داشت.

 سرهنگ رضایی گفت: مراسم تشییع پیکر چهلمین شهید مازندرانی جبهه مقاومت اسلامی از ساعت 9 صبح چهارشنبه چهارم بهمن از مقابل ناحیه مقاومت بسیج  نکا  به سمت میدان امام حسین(ع) این شهرستان برگزار می گردد.

 وی ادامه داد: بر اساس وصیت شهید مدافع حرم(محمد معافی) پیکر پاک این شهید والامقام پس از تشییع در شهر نکا برای خاکسپاری به زادگاهش روستای برگه میاندورد منتقل و با حضور خیل مشتاقان راه شهادت، در گلزار شهدای این منطقه ماندگار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها