شورای تبيين مواضع بسیج دانشجویی کازرون:

ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر به تفکیک دانشگاه های کازرون باید تخصصی شود

در بخشی از این نامه آمده است: پیرو مصوبات جلسه مجمع عالی بسیج دانشگاه¬های کازرون، با موضوع «امر به معروف و نهی از منکر»23 آبان ماه در کازرون برگزار شد، نتایج جلسه بر این شد که، ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر به تفکیک دانشگاه¬های شهرستان به ریاست رئیس هر دانشگاه با اعضای مشخص، شکل گیرد و برنامه ریزی مقتضی در این خصوص صورت گیرد اما متاسفانه شاهد هستیم که ستاد مذکور در دانشگاه¬ها شکل گرفته نشده و اقدامات احتمالی صورت گرفته به علت فاقد بستر لازم، اثربخشی کمی داشته است.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۹۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، در نامه ای به رؤسای محترم دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان خواستار اجرای صحیح مصوبات جلسه مجمع عالی بسیج دانشگاه¬های کازرون باموضوع«امر به معروف و نهی از منکر»در تاریخ 23 آبان ماه شدند.

«...و باید از میان شما گروهی مردم را به نیکی دعوت کنند و به کار شایسته وا دارند و از زشتی باز دارند و آنان همان رستگارانند». (سوره آل عمران آیه ۱۰۴)
«همه ی اعمال نیک وحتی جهاد درراه خدا درمقایسه با امربه معروف ونهی ازمنکرمانندقطره ای ست در مقابل دریاست» .          ( امام علی (ع))
«یکی از مؤثرترین، شیرین¬ترین، کارآمدترین و کارسازترین شیوه¬های تعامل اجتماعی، همین امر به معروف و نهی از منکر است. ... مبادا کسانی باشند که اگر کسی امر به معروف و نهی از منکر کرد از او حمایت نکنند».امام خامنه ای (مدظله العالی)

رؤسای محترم دانشگاه¬ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کازرون
باسلام و ادای احترام
   همانطور که مستحضرید، پیرو مصوبات جلسه مجمع عالی بسیج دانشگاه¬های کازرون، با موضوع «امر به معروف و نهی از منکر» که در تاریخ 23 آبان ماه سال جاری در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون برگزار شد و نمایندگان همه دانشگاه های شهرستان در سطح ریاست یا معاونت دانشگاه شرف حضور داشتند بنا بود ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر به تفکیک دانشگاه¬های شهرستان به ریاست رئیس هر دانشگاه با اعضای مشخص اعم از استاد، کارمند و دانشجو شکل گرفته تا به صورت تخصصی، برنامه ریزی مقتضی در این خصوص صورت گیرد اما امروز بعد از گذشت بیش از دو ماه از جلسه مذکور، متاسفانه شاهد هستیم که ستاد مذکور در دانشگاه¬ها شکل گرفته نشده و اقدامات احتمالی صورت گرفته از آنجایی که فاقد بستر لازم بوده اثربخشی کمی داشته است.

  یا هیچ اقدامی از طرف دانشگاهها صورت نپذیرفته و یا مصوبات جلسه مذکور به صورت کامل اجرایی نشده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار