مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل گفت: سخنان تفرقه افکنانه رییس جمهور محصول داد و فتنه ای جدید نظام را در بر می گیرد؛ فتنه ای که خیلی زود بساط آن بازهم با تدبیر مقام معظم رهبری و همراهی مردم جمع می شود اگرچه قصد دارند مردم را بازیگران اصلی این اغتشاشات بنامند.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۸۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از سیستان و بلوچستان، محمدجواد عمرانی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه زابل در یادداشتی نوشت:

بزرگی می گفت: «مسئولین سعی در از بین بردن انقلاب اسلامی دارند اما این مردم هستند که نمی گذارند» به راستی حقیقت است...

با گذشت چند روز از پایان فتنه 96 جناب رییس جمهور بیاناتی فرمودند که در اینجا قصد داریم نکاتی را عرض کنیم:

ابتدا و در وهله ی اول به نظر می رسد بذر فتنه 96 در زمانی کاشته شد که در مناظرات انتخاباتی ریاست جمهوری 96 برخی به جای پاسخگویی به عملکرد خود سعی در اپوزیسون شدن کردند و از جایگاهی درون نظام، علیه نظام موضع گرفتند و اتهاماتی خلاف واقع بیان و منافقین را شاد کردند.

اگر سری به آرشیو کانال های ضد انقلاب آن زمان بیندازیم می بینیم شخص جناب رییس جمهور یعنی حسن روحانی چهره محبوب آن کانال هاست تا جایی که تبدیل به ستاد انتخاباتی ایشان شده بودند.

اما بعد از گذشت چند ماه، سخنان تفرقه افکنانه رییس جمهور محصول می دهد و فتنه ای جدید نظام را در بر می گیرد؛ فتنه ای که خیلی زود بساط آن بازهم با تدبیر مقام معظم رهبری و همراهی مردم جمع می شود اگرچه قصد دارند مردم را بازیگران اصلی این اغتشاشات بنامند.

اگر به اتفاقات چند ماه اخیر نگاه کنیم می بینیم که در ماه های اخیر اعتراضات کوچک مردمی در شهر های کشور و به خصوص در مشهد و تهران در مسئله سپرده گذاران بانکی شکل می گیرد که علیرغم صبر مردم هیچ توجهی به آنان نمی شود؛ این عدم توجه دولت به اشتغال و گرانتر کردن اقلام ضروری، عدم پرداخت حقوق و عدم توجه به قشرهای ضعیف باعث آن می شود که بسیاری از مردم به این مسائل اعتراض کنند.

در واقع اگر به اعتراضات اخیر نگاه کنیم در روزهای اول اعتراضات خواسته های بحق مردمی است و از روزهای بعد این اعتراضات در قالب جمع های کوچک پیگیری می شود.

به عنوان نمونه در مشهد ابتدا اعتراض و تجمع بسیار گسترده مردم اقتصادی بود اما بلافاصله پس از آنکه مردم با بصیرت در تمام نقاط کشور زمزمه هایی از برنامه ریزی دشمن در این تجمعات را آگاه شدند علیرغم اعتراضات به وضعیت بد اقتصادی باز هم نقش خود را به خوبی ایفا کردند و مسیرشان را از اغتشاشگران (بخوانید آشغال ها و خس خاشاک) جدا کردند و جوابی دندان شکن به همه آن کسانی دادند که سعی در زیر سوال بردن اصل انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی دادند.

حال بعد از گذشت چند روز از پایان این فتنه اقتصادی، جناب رییس جمهور در اقدامی که فرار رو به جلو است همنوا با کانال های ضد انقلاب این فتنه را مردمی دانسته و به جای پاسخگویی به عملکرد خود باز هم سعی در ایجاد دوقطبی های کاذب دارد که امیدواریم این موضوع اتفاقی باشد.

این روزها نیز اگر چه برخی با بیاناتی همچون «می توان امام زمان و امامان معصوم را نقد کرد» باز هم سعی در ایجاد اتفاقاتی دارند که نمونه آن را در دهه 70 شاهد بوده ایم و قصد آن دارند که با بیان این چنین مواردی زمینه را برای حمله به اصل ولایت فقیه مهیا می کنند.

اما حرف پایانی این است که به راستی عملکرد شما در 5 سالی که اداره دولت را برعهده دارید چه بوده است؟! طرح تحول سلامتی که شکست آن اعلام شده است یا ایجاد اشتغال در کشور؟!! و یا مثلا اتفاق ناگوار تصادف سانچی که بازهم کشور را داغدار کرد و بی تدبیری و بی مسئولیتی دولت که تازه با 7 روز تاخیر به فکر نجات عزیزان در حادثه میشود؟!

حقوق شهروندی ابتدایی، تکریم مردم و شهروندان است نه سودهای سهام عدالتی که باید تاسف خورد به حال دولت و یا سبد کالا و ....


منتقد بی شناسنامه شما

ارسال نظرات