رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تربت حیدریه خبر داد:

اجرای چندین ویژه برنامه مهم به مناسبت ایام الله دهه فجر در تربت حیدریه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: چندین ویژه برنامه مهم فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی با محوریت دستگاهها، نهاد‌ها و هیئت‌های مذهبی در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در تربت حیدریه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۸۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
حجت الاسلام محمدعلی فاطمیان  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره)، تقویت هویت ملی و توسعه انقلاب اسلامی از راهبرد‌های محتوایی برنامه‌های دهه فجر انقلاب است و دستاورد‌ها و پیشرفت‌های انقلاب و جلوه‌های کارآمدی نظام در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و فناوری برای جوانان و نوجوانان در برنامه‌های دهه فجرتبیین می‌شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا چندین برنامه فرهنگی در سطح شهرستان در ایام الله دهه فجر اجرا می‌شود که قسمتی از این ویژه برنامه‌ها با محوریت نهادها، اصناف و بازاریان و هیئت‌های مذهبی به مرکزیت مسجد جامع تربت حیدریه و شهر‌های تابعه برگزار میشود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه ادامه داد: این برنامه‌ها با تجمع در بیت امام جمعه و تجدید بیعت مردم و مسئولان با آرمان‌های امام و شهدا در ساعت ۸ صبح روز ۱۲ بهمن آغاز و سپس تمثال مبارک امام خمینی (ره) در لحظه ورود تاریخی ایشان در محل میدان مرکزی گلباران می‌شود.

وی درپایان خاطرنشان کرد که برنامه‌های شاخص فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و ورزشی با محوریت نهادها، هیئت‌های مذهبی و هیئت امنای مساجد در سطح شهرستان تربت حیدریه در این ایام برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها