فرمانده انتظامی تربت حیدریه از دستگیری سارق حرفه‌ای با کشف ۸ کیلوگرم زعفران خشک در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۷۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ اکبر آقابیگی فرمانده انتظامی در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت زعفران از منزلی در خیابان طالقانی و نظر به اهمیت موضوع ماموران کلانتری ۱۱ تحقیقات خود را برای شناسائی سارق و یا سارقان آغاز کردند.

وی اذعان کرد: با توجه به تحقیقات، ماموران در بررسی انجام شده از صحنه سرقت به ارتباط متهم با شاکی مظنون شده که با تحقیق، شاکی بیان داشته که در شب سرقت به همراه یکی از دوستان به مجلس عروسی رفته که قبلا با وی ارتباط و شراکت کاری داشته است.

آقابیگی ادامه داد: ماموران کلانتری با بررسی و تحت نظر گرفتن آشنایان مرتبط با شاکی به دوست وی که در شب سرقت با یکدیگر به عروسی رفته مظنون شده که با دعوت و بازجوئی فنی ماموران پلیس متهم به هویت حسن ۳۵ ساله که در ابتدا منکر هر گونه سرقت بوده با مشاهده مدارک، مستندات لب به اعتراف گشود و به سرقت ۸ کیلوگرم زعفران خشک اذعان داشت.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه خاطرنشان کرد: سارق که از عدم وجود صاحبخانه و ضعف ایمنی و امنیتی منزل اطمینان کامل داشته، در یک فرصت مناسب ۸ کیلو گرم زعفران خشک را به سرفت می‌برد.

وی درپایان به کلیه شهروندان هشدار داد: منازل خود را به تجهیزات ایمنی نظیر دزدگیر، دوربین مداربسته، پنجره‌های مشبک دار مجهز کرده و از وسایل گران قیمت در گاوصندوق نگهداری کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها