مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سپاه لاهیجان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه لاهیجان برگزار شد و سرهنگ پاسدار سیدجعفرحسینی بعنوان فرمانده جدید این شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۶۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لاهیجان، طی مراسمی مقارن ظهر امروز ۳۰دی ماه ۱۳۹۶ با حضور سردار محمد عبدالله پور فرماندهی سپاه قدس گیلان، نماینده مجلس شورای اسلامی لاهیجان، فرماندار، امام جمعه، دادستان و رئیس دادگستری، فرمانده انتظامی، فرماندهان رده های بسیج و بسیجیان برگزار شد سرهنگ پاسدار سیدجعفر حسینی به عنوان فرمانده جدید ناحیه سپاه لاهیجان منصوب و از زحمات سرهنگ پاسدار ناصر پورکریمی فرمانده سابق این ناحیه تقدیر بعمل آمد.

دراین مراسم سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن تشکر قدردانی از زحمات فرمانده سپاه لاهیجان بیان داشت: برادر خوب و زحمت کش ما آقای پورکریمی که نزدیک هفت سال در این مدت در این شهرستان خیلی تلاش و زحمت کشید، چرا که ایشان در این چند سال خدمت خود چندین بار سپاه ناحیه لاهیجان را سپاه برتر کشور نموده اند، ما پیش از پانصد سپاه شهرستانی داریم و بین پانصد سپاه این همه مقام آوردند کار آسانی نیست و نشان می دهد که مدیریت ایشان طوری بوده که در کارهای سپاه موفق بوده شاید به همین دلیل احساس نمودیم که همچنین در سپاه باقی بمانند.

سردار عبدالله پور بابیان این که آقای حسینی هم از فرماندهان بسیار خوب ما هستند و جوان بسیار با انرژی و دارای ایده و نظر می باشند و در چند شهری که فرماندهی کردند جزء فرماندهان موفق ما بودند گفت: شهر لاهیجان که واقعاً بعد از شهر رشت جزء شهرهای بسیار مهم ما است؛ چرا که لاهیجان دارای یک تمدن بسیار بزرگ و مردمانی بسیار فرهیخته و با سواد است و این را میتوان از آمار شهدای شهر لاهیجان فهمید که شهر لاهیجان یک شهری است برای پاسداری از انقلاب تمام قد همیشه پای انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم که آقای حسینی با استفاده از توان مسئولین و بسیجی ها ماموریت پاسداری از انقلاب را به نحو شایسته‌ای انجام بدهند و امیدواریم همان تلاش و همکاری که مسئولین شهرستان و دوستان ما در سپاه با فرمانده قبلی داشته‌اند با این فرمانده هم داشته باشند گفت: یک تشکر قدردانی ویژه از آقای نقدپور دارم که در ایامی که آقای پورکریمی بیشتر در رودسر بودند؛ ‌سپاه لاهیجان را به خوبی اداره نموده اند و امید وا ریم آنچه را که انجام دادند و میدهند مورد رضای حضرت حق باشد.
وی در بخش دوم سخنرانی خود با اشاره بهمن ماه با بیان اینکه انقلابی که امام بر پا کرد یک انقلابی است که نظام سلطه را به چالش کشیده است گفت: اصلا قرار است که ما این نظم فعلی دنیا را بهم بریزیم و امام خمینی(ره) نیز همین را میخواستند.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امام فرمود ما انقلاب کردیم که حکومت شاه از بین برود و بیداری اسلامی رخ بدهد و پرچم بدست امام زمان(عج) برسد افزود: حضرت امام بیداری اسلامی را ندید ولی خود امام خمینی(ره) این حدس را زده بود. قرار است ما نظام سلطه را برهم بریزیم و یک نظام جدید و یک تمدن اسلامی جدید شکل بدهیم که در این تعارف هم نیست.

وی با بیان اینکه دشمنان ما این را فهمیدند و برای اینکه این نظام اسلامی شکل نگیرد با ما در جنگ و مبارزه هستند افزود: در این راه نیز هرچه را که بلد باشند و در توان داشته باشند انجام می دهند، از ظهور داعش تا این فتنه اخیر و … ولی تمام این نقشه های دشمن بدست همین بچه های حزب الله و سر بازان رهبر خنثی شده است.

ارسال نظرات