خبرهای داغ:
نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

شورای آموزش و پرورش تجلی مشارکت هدفمند مردم در تحقق اهداف تعلیم و تربیت

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: شورای آموزش و پرورش تجلی مشارکت هدفمند مردم به ویژه خانواده‌ها و مسئولان در تحقق اهداف نهاد مقدس تعلیم و تربیت است.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۵۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

شورای آموزش و پرورش تجلی مشارکت هدفمند مردم در تحقق اهداف تعلیم و تربیتبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمد کاظمی در جلسه شورای آموزش و پرورش جوکار ضمن تقدیر از خدمات ارزنده آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: نظام آموزش و پرورش ایران اسلامی حیاتی‌ترین، زیربنایی‌ترین و مردمی‌ترین نهاد است.

وی افزود: اهتمام جدی به تجهیز کارگاه‌ها و کارآفرینی، توسعه حرفه‌های دانش بنیان متناسب با نیازهای جامعه اسلامی، اولویت بخشی فعالیت‌های تربیتی و تقویت تربیت اسلامی، تعالی ظرفیت‌های بی‌بدیل منابع ارزشمند انسانی در آموزش و پرورش از جمله اولویت‌های ما در مجلس شورای اسلامی است.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: شورای آموزش و پرورش تجلی مشارکت هدفمند مردم به ویژه خانواده‌ها و مسئولان در تحقق اهداف نهاد مقدس تعلیم و تربیت است.

وی یکی از برکات انقلاب اسلامی را ارتقا علم و دانش دانست و افزود: دین اسلام، دین دانش و آموزش برای زندگی سعادتمندانه دنیوی و اخروی بشر است و بیش از هر دین و آیین دیگری به علم بها داده و انسان ها را به تعلیم و تعلّم فراخوانده است.

کاظمی اقدامات فرهنگی، آموزشی و تربیتی مطلوب و اثر بخش در ایران اسلامی را مطلوب دانست و افزود: باید اصول پدافند غیرعامل به نحو شایسته در جامعه اسلامی نهادینه شده و در زندگی فردی و اجتماعی اقشار مختلف مردم کاربردی شود.

وی گفت: تقویت هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای می‌تواند مهارت‌ها را به دانش‌آموزان انتقال دهد تا هر دانش‌آموز با یک مهارت منطبق بر سلیقه و علاقه خود بتواند وارد بازار کار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار