خبرهای داغ:
k
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: حضرت زینب(س) در سخت ترین شرایط زندگی خود دست از ولایت مداری و اطاعت از ولایت برنداشتند.
کد خبر: ۸۹۷۷۹۲۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

حجت السلام والمسلمین مومن زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، با تبریک میلاد حضرت زینب(س) اظهارداشت: زینب کبری(س) به عنوان الگو و اسوه برای همه زنان ومردان در همه عصر ها هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به سیره رفتاری و عملی حضرت زینب(س) گفت: مهمترین الگوی رفتاری وعملی ایشان بعد عبادی، فرهنگی و اجتماعی ایشان است.

وی ادامه داد: مهمترین ویژگی بارز حضرت زینب(س) ولایت مداری ایشان است که فراتر از نسبت خانوادگی است که در مقابل به امام حسن(علیه السلام) و امام حسین (علیه السلام) داشتند.

مومن زاده پیروی از ولایت و ولایت مداری را الگوی بارز زندگی حضرت زینب برشمرد و عنوان کرد: ایشان در سخت ترین شرایط زندگی خود دست از ولایت مداری و اطاعت از ولایت برنداشتند.

وی صبر، حلم و مقاومت در اوج مشکلات را از دیگر ویژگی های حضرت زینب(س) دانست و عنوان کرد: ایشان در بدترین شرایط بر موضع حق و راه حق اسرار ورزیدند و از معیار حق دور نشدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند یادآورشد: در شرایط امروزی جامعه ما لازم است عموم جامعه از حلم، صبر، ولایت مداری حضرت زینب(س) الگو بگیرند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها