مسئول کمیته اعزام مبلغ ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه فجر ۵۰ مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۷۷۸۹۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام محمد کریمی در نخستین جلسه کمیته اعزام مبلغ اظهار داشت: با توجه به اینکه ستاد اقامه نماز مسئول کمیته اعزام مبلّغ ستاد دهه فجر استان است، بنابراین نخستین جلسه جهت اعزام این افراد با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

وی از ساماندهی 50 نفر از مبلغین بومی و تعدادی از مبلغین اعزامی به استان خبر داد و افزود: از ابتدای دهه مبارک فجر جهت اجرای تمامی برنامه‌های شاخص استانی سخنران و مبلّغ اعزام می‌شود.

مدیرستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسئول روحانیون طرح هجرت و مستقر اسامی مبلّغین را باید در اختیار ستاد قرار دهد، بیان کرد: مبلّغین اعزامی به 30 مسجد نمونه و فعال که برنامه‌های شاخص داشته باشند اعزام و به تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌پردارند.

کریمی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان که جهت اجرای برنامه‌های خود به سخنران نیاز دارند می‌توانند تا دهم بهمن ماه به ستاد اعلام کنند تا سخنران برای آن‌ها اعزام شود.

ارسال نظرات