رونمایی از از 80 طرح رادیو تلویزیون در مازندران

در مراسمی با حضور دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی ۸۰ طرح فنی، مستند رادیویی و تلویزیونی با موضوع اقتصاد مقاومتی، طرح‌های منجر به تولید و ۱۰۰ قطعه موسیقی بومی -محلی رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۷۷۸۹۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در این مراسم از مشارکت استانداری مازندران برای دیجیتالی کردن ۲۲۰ ایستگاه فرستنده استان تا یک سال اینده خبر داد و گفت: هم اکنون پوشش دیجیتال مازندران ۹۴ درصد است که ۳ درصد بیشتر از میانگین کشوری است.

وی افزود: اگر استانداری وظیفه ۱۱۰ ایستگاه را بپذیرد ما نیز آماده ایم تا ۱۱۰ ایستگاه دیگر را برای پوشش دیجیتال ۱۰۰ درصدی استان به عهده بگیریم.

معاون توسعه و فناوری رسانه ملی با بیان اینکه استاندار مازندران از این پیشنهاد موافقت کرد، گفت: در سال آینده و در چنین زمانی شاهد پوشش کامل مازندران به عنوان نخستین استان در این ابعاد پوشش مواجه خواهیم بود.

دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی با اشاره به برنامه‌های فجر انقلاب گفت: ۲۰ سریال و مستند در بخش‌های مختلف رسانه ملی درحال ساخت است.

وی ساخت مستند کارنامه انقلاب در همه استان‌ها، مستند مشاهیر و مستند امام خمینی (ره) را از جمله برنامه‌های صدا و سیما برشمرد و افزود: از فجر ۹۶ تا ۹۷ هر هفته به یک استان با موضوع انقلاب اسلامی پرداخته می‌شود.

همچنین در این مراسم با حضور دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی ۸۰ طرح فنی، مستند رادیویی و تلویزیونی با موضوع اقتصاد مقاومتی، طرح‌های منجر به تولید و ۱۰۰ قطعه موسیقی بومی -محلی رونمایی شد.

فرستنده پرقدرت دیجیتال ایستگاه تلویزیونی سوردار مرکزمازندران نیز که قابلیت پوشش ۷۰ درصدجمعیت استانی را دارد صبح امروز بهره برداری شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها