بوشهر-مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر از برگزاری جشن نیکوکاری از ۱۶ لغایت ۱۸ اسفند ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۷۸۷۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

مسلم انیژ پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، اظهار داشت: ترویج فرهنگ انفاق و نوعدوستی، در بین دانش آموزان ونونهالان، از جمله برنامه های کمیته امداد برای مشارکت بیش از پیش خیران برای رفع محرومیت در کشور به شمار می آید.

وی گفت: جشن روز نیکوکاری در سطح شهرستان دیر از ۱۶ اسفند ماه به مدت ۳ روز در سطح مدارس، پایگاه های مقاومت بسیج و مصلی های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

انیژ پور افزود: تعدادی از خانواده‌ها به دلایل مختلفی همچون فوت سرپرست خانوار، بیماری، طلاق والدین و یا سالمندی در شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر تصریح کرد: دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد دارای استعدادهای سرشار و هوش زیادی هستند که برای رسیدن به موفقیت نیازمند به امکانات لازم و کافی هستند، به همین جهت ما در این نهاد تمامی تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا فقر و محرومیت مانع از رشد و شکوفایی استعدادهای این افراد نشود.

انیژ پور افزود: به‌مناسبت جشن نیکوکاری که به مدت سه روز در اسفند ماه در سطح شهرستان دیر برگزار می شود  بیش از ۷۰ پایگاه جشن نیکوکاری در سراسر شهرستان برپا می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اجتماعی شدن جشن نیکوکاری با بهره برداری از تمام ظرفیت های شهرستان مورد تاکید این نهاد است.

انتهای خبر./

ارسال نظرات