خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری بیش از 11 عنوان برنامه شاخص به‌همت بسیج هنرمندان استان همدان به مناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۷۸۵۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸

برگزاری 11 عنوان برنامه شاخص به‌همت بسیج هنرمندان همدان در دهه فجررسول کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر برنامه‌های را پیش‌بینی کرده که در طول این ایام در سطح استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 11 عنوان برنامه شاخص به‌مناسبت این ایام در استان همدان افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری نشست‌های بصیرتی در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان وبرگزاری مراسم عصر شعر و خاطره و تجلیل از هنرمندان در سطح شهرستان‌ها اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان تصریح کرد: حضور هنرمندان بسیجی در مراسم غبارروبی گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه عکس در طول هفته در سطح شهرستان‌ها و سرکشی هنرمندان بسیجی از خانواده شهدای هنرمند نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

وی عنوان کرد: همچنین به مناسبت دهه فجر عصر شعر زمستانه ۱٩ بهمن ماه سال جاری با مشارکت انجمن ادبی شهید آوینی در محل تالار فجر همدان برگزار می‌شود.

کرمی با اشاره به اجرای نمایش صحنه‌ای و خیابانی با موضوع انقلاب اسلامی ابراز داشت: برگزاری مسابقه عکاسی با موبایل از جلوه‌های راهپیمایی باشکوه مردم در 22 بهمن ماه و مسابقه تیراندازی هنرمندان بسیجی کانون بسیج هنرمندان شهرستان همدان نیز از برنامه‌های اجرایی است.

وی ادامه داد: به مناسبت ایام الله دهه فجر از کتاب تحریر برگزیده جشنواره شعر انقلاب در سال 95 اثر «محمد صارمی شهاب» عضو انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان همدان نیز رونمایی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان یادآور شد: برگزاری بیش از ده‌ها برنامه هنری و فرهنگی در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان شهرستان‌های همدان نیز از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات