سرپرست فرمانداری بناب در جلسه مشترک ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت های مذهبی و هماهنگی برنامه های ستاد بزرگداشت دهه این شهرستان، دهه فجر را فرصتی برای مسئولان به منظور انتقال ارزش های انقلاب و جایگاه و نقش انقلاب در نظام جمهوری اسلامی ایران به جامعه جوان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۷۷۸۲۵
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امین رفیعی با اشاره به تقارن این ایام با ایام فاطمیه بیان کرد: برگزاری شکوهمند آیین های دهه فجر در این شهرستان از اهمیت خاصی برخوردار است و نحوه برگزاری مراسمات و فضاسازی ها باید متناسب با این ایام باشد.

سرپرست فرمانداری بناب همچنین با تأکید بر اینکه دهه فجر نماد و ویترین انقلاب است؛ گفت: برنامه‌های دهه فجر باید طوری انجام و برگزار شود که شأن و منزلت این ایام و نیز ایام فاطمیه حفظ شود.

رفیعی در ادامه از افتتاح و بهره‌برداری از ۷ طرح صنعتی، کشاورزی با صرف اعتباری بالغ بر۷۹۰ میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان بناب خبرداد و افزود: در طول این دهه برنامه هایی از قبیل «به صدا درآمدن و نواختن زنگ انقلاب، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گرانقدر، برپایی یادواره شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، ویزیت رایگان بیماران، برگزاری مسابقات متعدد ورزشی» و نیز برگزاری چندین برنامه فرهنگی و ورزشی دیگر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود نقش ارزشمند مردم در پیروزی انقلاب اسلامی را یادآورشد و افزود: در جشن های این ایام محوریت باید مردم باشند و این مهم بیش از پیش برجسته شود.

ارسال نظرات