خبرهای داغ:
رئیس اداره ورزش و جوانان ماکو از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۷۷۷۹۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسن احمدی در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان که در سالن ورزشی ۲۰۰۰ نفری ماکو برگزارشد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجانغربی اظهار کرد جشنواره فرهنگی، ورزشی با حضور ۲۰۰ نفر از بانوان ورزشکار و ورزش دوست در سه گروه سنی،نونهال،نوجوان و بزرگسال در این شهرستان برگزار شد.

وی اظهار کرد: تیم های شرکت کننده در رشته های ورزشی بدمینتون، بسکتبال، دارت، طناب بازی و ورزش های روستایی و بازی های محلی یه قل دو قل و لی لی با هم به رقابت پرداختند.

احمدی بر اهداف برگزاری جشنواره ورزشی بانوان اشاره کرد و افزود: این جشنواره در قالب نهادینه سازی ورزش در خانواده به عنوان اولین پایگاه اجتماعی، ایجاد نشاط و شادابی در زنان در همه رده های سنی و ارتقای سطح سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی خانواده ها، افزایش سواد حرکتی در بین اعضای خانواده، گسترش فرهنگ کار گروهی در خانواده، غنی سازی و کیفیت بخشی به اوقات فراغت اعضای خانواده و بستر سازی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی به مدت یک روز در  این شهرستان برگزار شد.

گفتنی است در حاشیه برگزاری این جشنواره، ایستگاه سلامت به منظور غربالگری مشکلات ساختار قامتی و همچنین نمایشگاه خطر سنجی برای آگاه سازی بانوان از وضعیت خود و شناخت بیماری های رایج و راه های پیشگیری از آنها برپا شده بود.

ارسال نظرات