خبرگزاری بسیج: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 همزمان با هفته هوای پاک و به منظور ترویج حمل و نقل پاک از شهروندانی که برای تردد درون شهری از دوچرخه استفاده می کنند، تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۹۷۷۷۸۱
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ابوذر ریاضی در مراسم تجلیل از حامیان حمل و نقل پاک، گفت: خودروها نقش مهمی در افزایش آلاینده ها دارند و استفاده از دوچرخه راهکار ساده و ارزانی برای کنترل ترافیک و کاهش آلودگی هوا به شمار می آید.

ریاضی هفته هوای پاک را فرصتی برای ایجاد حساسیت و توجه بیش از پیش به ترویج فرهنگ استفاده از حمل ونقل عمومی و دوچرخه سواری دانست و افزود: 120دستگاه دوچرخه در اختیار همکاران منطقه 20 قرار گرفته است تا مدیریت شهری در استفاده از حمل ونقل پاک پیشگام شود.

وی ادامه داد: برای ارائه آموزش های تخصصی و آئین نامه ای به شهروندانی که مایل به استفاده از دوچرخه در سفرهای درون شهری هستند، آمادگی لازم داریم.

ریاضی به استقبال گسترده شهروندان در همایش دوچرخه سواری خانوادگی بوستان ترافیک نیز اشاره کرد و گفت: این برنامه به مناسبت هفته هوای پاک طی دو روز برگزار شد و بیش از 300 نفر از شهروندان منطقه 20 با حضور در محوطه بوستان ترافیک، رکاب زدند.

وی حضور توان یابان ذهنی و جسمی که طی روزهای گذشته آموزش دیده بودند را از نقاط قوت این همایش ورزی برشمرد و یادآور شد: سامانه دوچرخه سواری بوستان ترافیک منطقه 20 فعال است و علاقه مندان می توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 16 و روزهای پنج شنبه از ساعت 8 تا 13 از امکانات این سامانه بهره مند شوند.

 

   

 

ارسال نظرات