خبرهای داغ:
در جشن روز هوای پاک دانش آموزان آموزشگاه سما دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به همراه مربیان خود با طبیعت میثاقی دوباره بستند.
کد خبر: ۸۹۷۷۷۵۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ در روزی که به نام هوای پاک و با شعار قانون هوای پاک، قانون نفس نام‌گذاری شده بود، دانش آموزان آموزشگاه‌های سما دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به همراه مربیان و اولیای آن‌ها در مراسمی با طبیعت میثاقی دوباره بستند و با قرائت قطعنامه و به صدا درآوردن زنگ طبیعت این روز را گرامی داشتند.
در این مراسم که با حضور مدیرکل شرکت نفت استان سمنان، دبیر شبکه محیط‌زیست استان سمنان، مدیر آموزش‌وپرورش و رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شاهرود، معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و دیگر مسئولان شهرستان همراه بود از چند نفر از دانش آموزان فعال در حوزه محیط‌زیست تقدیر شد.
سخنرانی مدیر آموزش‌وپرورش شاهرود، خیرمقدم به لهجه شاهرودی توسط یکی از نوآموزان پیش‌دبستانی، قرائت سرود هوای پاک، سرود دانش آموزان ابتدایی، دکلمه نوآموزان پیش‌دبستانی در مورد هوای پاک، نقاشی با موضوع هوای پاک بر روی ریسه‌ها جهت تزیین فضای پیش‌دبستانی و تهیه تراکت‌های رنگی و مصور با موضوع هوای پاک با کمک مربیان و نمایش آن در مراسم صبحگاهی از برنامه‌های اجراشده در این روز بود.
از دیگر برنامه‌های قابل‌توجه در این مراسم نواخته شدن زنگ هوای پاک توسط مدیر آموزش‌وپرورش شاهرود و نیز پر کردن تعهدنامه توسط مسئولان حاضر و دانش آموزان به‌منظور حفظ محیط‌زیست، درختان و هوای پاک بود.
در پایان برنامه نیز دانش آموزان و مربیان آن‌ها بادکنک‌هایی را به نشانه هوای سالم و پاک در هوا رها کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها