آیت الله علم الهدی:

هم‌افزایی بین نیرو‌های بسیجی در عرصه رسانه حرف اول را می‌زند/ در حوزه رسانه بایستی برخوردمان ابتکاری باشد

نماینده، ولی فقیه در خراسان‌رضوی تاکید کرد: در حوزه رسانه بایستی برخوردمان ابتکاری باشد به‌طوری که اگر اصول انقلاب و مبانی نظام را تحلیل کنیم و مورد ترویج قرار دهیم و حمله از طرف ما باشد.
کد خبر: ۸۹۷۷۷۳۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار با مدیران رسانه‌ خراسان‌رضوی که در  دفتر امام‌جمعه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امروز رسانه در خط مقدم جبهه مقابله با دشمن است و تنها راهی که برای دشمن برای ضربه به نظام باقی مانده است همین رسانه است.در واقع دشمن در جنگ نرم از هر عنصر لشکرکشی در تاریخ بشریت بی‌رحم‌تر است.

وی به نقش بسیج در رسانه اشاره کرد و افزود: در جنگ نظامی کار بسیج رفتن روی میدان مین بود، حال عزیزانی که امروز در بسیج رسانه فعالیت دارند باید ببینند به‌عنوان بسیجی همان نقش را در برابر دشمن در جنگ نرم ایفا می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی ابراز داشت: در جنگ نرم که جنگ رسانه‌ای است شناخت خاکریز‌های دشمن تنها با بصیرت کامل آمیخته با فناوری رسانه‌ای قابل تشخیص است.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: در تهاجماتی که به مشهد می‌شود، سرکوب کردن مشهد به‌معنای سرکوب یک انسان یا جریان سیاسی نیست بلکه سرکوب یک پایگاه مقدس دینی است.

وی تاکید کرد: در حوزه رسانه بایستی برخوردمان ابتکاری باشد به‌طوری که اگر اصول انقلاب و مبانی نظام را تحلیل کنیم و مورد ترویج قرار دهیم و حمله از طرف ما باشد نه اینکه منتظر حمله دشمن باشیم و بعد به دفاع برخیزیم.

نماینده، ولی فقیه در خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد:هم‌افزایی بین نیرو‌های بسیجی در عرصه رسانه حرف اول را می‌زند و بسیج رسانه باید بتواند نیرو‌های انقلابی و مؤمن فعال و متخصص در عرصه رسانه را کنار هم قرار دهد.
 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار